Unapređeni "audi A5" od petka se prodaje na evropskom tržištu po ceni od 34.200 evra.
Nemački "Audi" jedna od "Folksvagenovih" (VW) filijala, koji je u petak počeo da prodaje unapređenu verziju dvoseda "audi A5" za 34.200 evra na trzištu Evrope, "utrčao" je na teren u nepovoljnom trenutku, u času kada je region pogođen finanisjkom krizom, što bi se moglo odraziti na potražnju, upozoravaju analitičari.
Obnovljeni "audi A5" može se nabaviti kao kupe sa dvoje vrata, "sportbek" sa četvoro vrata i kao kabriolet sa pokretnim krovom. Novi A5 je pozicioniran između dobro prodavanih modela A4 i A6 i ističe sportski imidž brenda za kupce luksuznih kola srednjeg ranga, u pokušaju da se poveća profit dodatnim isporukama.
Kompanija "Audi" učestvovala je sa 44 odsto u operativnom profitu VW-a u devet meseci 2011. Računa se da će A5 podstaći prodaju do nivoa koji bi mogao da garantuje zadržavanje druge pozicije među proizvođačima luksuznih automobila, nakon što je nadmašena "Dajmlerova" filijala "Mercedes Benc."
Sa novim linijama vozila, relativno jeftinim i mnogo prihvatljivijim kompaktnim automobilima, "Mercedes" će najverovatnije preskočiti "Audi" iduće godine, a na prvom mestu će ostati BMW koji će najverovatnije produžiti lidersku poziciju u proizvodnji luksuznih kola uvođenjem najnovije generacije vozila serije-1 i serije-3, prema proceni analitičara "IHS automotiv."
Cilj "Audija" je da prestigne BMW na prvom mestu izrade luksuznih kola do 2015. godine, ali bi, prema proceni stručnjaka, mogao pasti na treće mesto u 2012. godini zbog finanisjke krize, s rastom stope prodaje od 6,7 procenata, na 1,33 miliona vozila. "Mercedse" je projektovao rast od 10 odsto, na 1,36 odsto, a BMW će verivatno produžiti vođstvo sa 1,47 miliona isporučenih kola.
Kompanija iz Ingolštata, ostala je dosledna u konstruisanju lakih platnenih kabriolet komponenti, i pored aktuelne mode tvrdih sklopivih krovova. "Audi A5" i "S5 kabriolet" razvijeni su na platformi dvoseda sa dvoje vrata, koji je svetsku premijeru imao na sajmu automobila u ženevi, 2007. godine.
Dizajn kabriolet verzije se ne razlikuje puno od kupe modela. Osim platnenog krova i novih zadnjih svetlosnih grupa, A5 i "S5 kabrio" pretrpeli su najveće izmene u konstrukciji karoserije, čija je krutost povećana.
Proces otvaranja i zatvaranja krova elektronski je kontrolisan, a ceo proces traje 15, odnosno 17 sekundi. Sa krovom se može manipulisati pri brzinama do 50 kilometara na sat, a prilikom zatvaranja, krov se "pakuje" u gornji deo prtljažnog prostora, što obezbeđuje zapreminu prtljažnika od 320 litara.
Budući vlasnici "audija A5" moći će da biraju između dva bezinska i dva dizel motora. Vozilo ima novi turbo šestocilindrični agregat 3.0 TFSI, koji razvija 333 konjske snage. Audi S5 opremljen je "kvatro sistemom" pogona na četiri točka, sportskim vešanjem i ultralakim felnama prečnika 18 inča.
"Audi kabrio S5" dostiže brzinu od 100 kilometara za 4,9 sekundi, dok kupe istu brzinu realizuje za 5,1 sekundi. Maksimalna brzina elektronski je ograničena na 250 kilometara na sat.Prosečna potrošnja goriva modela "S5 kabrio", prema fabričkim podacima, iznosi 9,6 litara na 100 kilometara.
Unapređeni A5 ima redizajnirana prednja svetla i novi upravljački sistem, a "zelenija" mašina smanjuje potrošnju goriva za 11 procenata u proseku.
(Tanjug)
Obnovljeni "audi A5" može se nabaviti kao kupe sa dvoje vrata, "sportbek" sa četvoro vrata i kao kabriolet sa pokretnim krovom. Novi A5 je pozicioniran između dobro prodavanih modela A4 i A6 i ističe sportski imidž brenda za kupce luksuznih kola srednjeg ranga, u pokušaju da se poveća profit dodatnim isporukama.
Kompanija "Audi" učestvovala je sa 44 odsto u operativnom profitu VW-a u devet meseci 2011. Računa se da će A5 podstaći prodaju do nivoa koji bi mogao da garantuje zadržavanje druge pozicije među proizvođačima luksuznih automobila, nakon što je nadmašena "Dajmlerova" filijala "Mercedes Benc."
Sa novim linijama vozila, relativno jeftinim i mnogo prihvatljivijim kompaktnim automobilima, "Mercedes" će najverovatnije preskočiti "Audi" iduće godine, a na prvom mestu će ostati BMW koji će najverovatnije produžiti lidersku poziciju u proizvodnji luksuznih kola uvođenjem najnovije generacije vozila serije-1 i serije-3, prema proceni analitičara "IHS automotiv."
Cilj "Audija" je da prestigne BMW na prvom mestu izrade luksuznih kola do 2015. godine, ali bi, prema proceni stručnjaka, mogao pasti na treće mesto u 2012. godini zbog finanisjke krize, s rastom stope prodaje od 6,7 procenata, na 1,33 miliona vozila. "Mercedse" je projektovao rast od 10 odsto, na 1,36 odsto, a BMW će verivatno produžiti vođstvo sa 1,47 miliona isporučenih kola.
Kompanija iz Ingolštata, ostala je dosledna u konstruisanju lakih platnenih kabriolet komponenti, i pored aktuelne mode tvrdih sklopivih krovova. "Audi A5" i "S5 kabriolet" razvijeni su na platformi dvoseda sa dvoje vrata, koji je svetsku premijeru imao na sajmu automobila u ženevi, 2007. godine.
Dizajn kabriolet verzije se ne razlikuje puno od kupe modela. Osim platnenog krova i novih zadnjih svetlosnih grupa, A5 i "S5 kabrio" pretrpeli su najveće izmene u konstrukciji karoserije, čija je krutost povećana.
Proces otvaranja i zatvaranja krova elektronski je kontrolisan, a ceo proces traje 15, odnosno 17 sekundi. Sa krovom se može manipulisati pri brzinama do 50 kilometara na sat, a prilikom zatvaranja, krov se "pakuje" u gornji deo prtljažnog prostora, što obezbeđuje zapreminu prtljažnika od 320 litara.
Budući vlasnici "audija A5" moći će da biraju između dva bezinska i dva dizel motora. Vozilo ima novi turbo šestocilindrični agregat 3.0 TFSI, koji razvija 333 konjske snage. Audi S5 opremljen je "kvatro sistemom" pogona na četiri točka, sportskim vešanjem i ultralakim felnama prečnika 18 inča.
"Audi kabrio S5" dostiže brzinu od 100 kilometara za 4,9 sekundi, dok kupe istu brzinu realizuje za 5,1 sekundi. Maksimalna brzina elektronski je ograničena na 250 kilometara na sat.Prosečna potrošnja goriva modela "S5 kabrio", prema fabričkim podacima, iznosi 9,6 litara na 100 kilometara.
Unapređeni A5 ima redizajnirana prednja svetla i novi upravljački sistem, a "zelenija" mašina smanjuje potrošnju goriva za 11 procenata u proseku.
(Tanjug)