![](/img/placeholders/placeholder-mondo.png)
Za bezbednu vožnju kroz maglu najvažnije je imati ispravne farove kako biste bili primećeni na putu. U magli se koriste kratka svetla za osvetljavanje puta ili specijalna svetla za maglu, a mogu i oba istovremeno.
Ima vozača koji ne znaju kako se pravilno koriste svetla za maglu. Ona se uključuju samo za vreme smanjene vidljivosti usled kiše, snežnih padavina i magle. Nikako ih ne treba koristiti u drugim prilikama, na primer noću, jer smetaju vozačima ostalih automobila.
Drugo važno pravilo je - voziti sporo. Najviše 50 kilometara na sat, ali često ni ta brzina nije moguća.
Neophodno je usporiti kada primetite vozilo ispred vas jer ćete zbog smanjene vidljivosti teško proceniti da li ono stoji ili se kreće.
Kada je magla gusta najčešći su lančani sudari upravo zbog kasnog uočavanja drugog automobila.
Preticanje se ne preporučuje jer se vozilo koje ide u suprotnom pravcu teško primeti, a i udaljenost i brzina auotomobila koji se pretiče takođe nije pricizno utvrđena kada je vidljivost smanjena.
Zato se ne nervirajate kada ispred vas neko „mili“ i ne pokušavajte da ga zaobiđete, možete kasnije izbiljno da se kajete.
Povećajte rastojanje, koncentrišite se, ako je moguće ne razgovarajte sa ostalima u automobilu, utišajte ili skroz isključite muziku i pravite češće pauze.
Ako ste rešili da se zaustavite i sačekate da se razvedri, obavezno ostavite uključena svetla na automobilu.
(MONDO)
Ima vozača koji ne znaju kako se pravilno koriste svetla za maglu. Ona se uključuju samo za vreme smanjene vidljivosti usled kiše, snežnih padavina i magle. Nikako ih ne treba koristiti u drugim prilikama, na primer noću, jer smetaju vozačima ostalih automobila.
Drugo važno pravilo je - voziti sporo. Najviše 50 kilometara na sat, ali često ni ta brzina nije moguća.
Neophodno je usporiti kada primetite vozilo ispred vas jer ćete zbog smanjene vidljivosti teško proceniti da li ono stoji ili se kreće.
Kada je magla gusta najčešći su lančani sudari upravo zbog kasnog uočavanja drugog automobila.
Preticanje se ne preporučuje jer se vozilo koje ide u suprotnom pravcu teško primeti, a i udaljenost i brzina auotomobila koji se pretiče takođe nije pricizno utvrđena kada je vidljivost smanjena.
Zato se ne nervirajate kada ispred vas neko „mili“ i ne pokušavajte da ga zaobiđete, možete kasnije izbiljno da se kajete.
Povećajte rastojanje, koncentrišite se, ako je moguće ne razgovarajte sa ostalima u automobilu, utišajte ili skroz isključite muziku i pravite češće pauze.
Ako ste rešili da se zaustavite i sačekate da se razvedri, obavezno ostavite uključena svetla na automobilu.
(MONDO)
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
"Ako se bilo šta loše desi, odgovorni su Partizanov predsednik i trener": Čović se još jednom oglasio pred meč
Završen protest studenata u Kragujevcu: Petnaestočasovne blokade pod nazivom "Sretnimo se na Sretenje"