
Prema nezvaničnim informacijama, u probnoj seriji biće proizvedeno između 20 i 40 automobila koji će biti testirani u "Fijatovim" ispitnim centrima, ali i u drumskoj vožnji u različitim vremenskim uslovima.
Početku proizvodnje probne serije prisustvovali su predsednik Srbije Boris Tadić, premijer Mirko Cvetković, bivši i sadašnji ministri ekonomije, Mlađan Dinkić i Nebojša Ćirić, gradonačelnik Kragujevca Veroljub Stevanović i brojni "Fijatovi" gosti.
Prema ranijim najavama, svetska premijera novog "Fijatovog" modela, koji ima radni naziv "el zero", planirana je za početak marta na Žensevskom sajmu automobila, a početak serijske proizvodnje predviđen je za prvu polovinu 2012. godine.
Direktor za poslovni razvoj "Fijat-Krajslera" i generalni direktor "Iveka" Alfredo Altavila izjavio je danas da ne postoji šansa da nova ekonomska kriza u evrozoni ugrozi realizaciju "Fijatove" investicije u Srbiji.
"Sada je projekat u zamahu i u procesu smo završetka investicije od 940 milona evra. Fabrika će biti na svetskom nivou i među najboljim Fiatovim fabrikama. Takođe nastavljamo zapošljavanje ljudi i plan je da dođemo do 2.400 radnika do kraja 2012. godine i u ovoj fazi verujem da ništa ne može zaustaviti ovaj projekat", rekao je Altavila agenciji Tanjug.
Altavila je, posle posete proizvodnom pogonu u Kragujevcu u kojem se sklapa probna serija Fijatovog novog modela, rekao da će broj proizvedenih vozila, nakon što proizvodnja u Kragujevcu sledeće godine uđe u serijsku fazu, zavisiti od trendova na tržištima zapadne Evrope.
"Plan je da počnemo od 50 automobila dnevno a posle ćemo videti", precizirao je Altavila, dodavši da će se novi model, čija je radna oznaka L-Zero, izvoziti širom Evrope i u SAD, gde će biti jedan od stubova "Fijatovog" brenda.
"Ovo je bio san jednog čoveka - Borisa Tadića - i postao je stvarnost. Suština vladanja je zapravo da imate viziju. Čitava vlada Srbije dala nam je veliku podršku od premijera do sadašnjeg i bivšeg ministra ekonomije", rekao je Altavila.
Prema njegovim rečima, isključivo zahvaljujući svesrdnoj podršci Vlade Srbije bilo je moguće za 18 meseci izgraditi moderan proizvodni kompleks u Kragujevcu kao i park za proizvođače komponenti u Grošnici.
(agencije/MONDO)
Početku proizvodnje probne serije prisustvovali su predsednik Srbije Boris Tadić, premijer Mirko Cvetković, bivši i sadašnji ministri ekonomije, Mlađan Dinkić i Nebojša Ćirić, gradonačelnik Kragujevca Veroljub Stevanović i brojni "Fijatovi" gosti.
Prema ranijim najavama, svetska premijera novog "Fijatovog" modela, koji ima radni naziv "el zero", planirana je za početak marta na Žensevskom sajmu automobila, a početak serijske proizvodnje predviđen je za prvu polovinu 2012. godine.
Direktor za poslovni razvoj "Fijat-Krajslera" i generalni direktor "Iveka" Alfredo Altavila izjavio je danas da ne postoji šansa da nova ekonomska kriza u evrozoni ugrozi realizaciju "Fijatove" investicije u Srbiji.
"Sada je projekat u zamahu i u procesu smo završetka investicije od 940 milona evra. Fabrika će biti na svetskom nivou i među najboljim Fiatovim fabrikama. Takođe nastavljamo zapošljavanje ljudi i plan je da dođemo do 2.400 radnika do kraja 2012. godine i u ovoj fazi verujem da ništa ne može zaustaviti ovaj projekat", rekao je Altavila agenciji Tanjug.
Altavila je, posle posete proizvodnom pogonu u Kragujevcu u kojem se sklapa probna serija Fijatovog novog modela, rekao da će broj proizvedenih vozila, nakon što proizvodnja u Kragujevcu sledeće godine uđe u serijsku fazu, zavisiti od trendova na tržištima zapadne Evrope.
"Plan je da počnemo od 50 automobila dnevno a posle ćemo videti", precizirao je Altavila, dodavši da će se novi model, čija je radna oznaka L-Zero, izvoziti širom Evrope i u SAD, gde će biti jedan od stubova "Fijatovog" brenda.
"Ovo je bio san jednog čoveka - Borisa Tadića - i postao je stvarnost. Suština vladanja je zapravo da imate viziju. Čitava vlada Srbije dala nam je veliku podršku od premijera do sadašnjeg i bivšeg ministra ekonomije", rekao je Altavila.
Prema njegovim rečima, isključivo zahvaljujući svesrdnoj podršci Vlade Srbije bilo je moguće za 18 meseci izgraditi moderan proizvodni kompleks u Kragujevcu kao i park za proizvođače komponenti u Grošnici.
(agencije/MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.