
Ranijim testovima koje je izvela Nacionalna uprava za bezbednost saobraćaja, utvrđeno je da kod modela "ševrolet volt" posle bočnog sudara može da iscuri rashladna tečnost iz litijum-jonskih akumulatora koji se nalazi ispod poda, i da se zapali.
Kako se ističe u saopštenju GM, koncern nema saznanja da se neki prodati "volt" zapalio, ali u cilju bezbednosti namerava da pojača zaštitu akumulatora i poboljša sistem za hlađenje, prenela je ruska agencija Itar Tas.
Predstavnici GM ističu da ne menjaju konstrukciju elemenata za napajanje, smatrajući ih bezbednim.
Na severoameričkom automobilskom salonu u Detroitu u januaru prošle godine, "volt" je proglašen za automobil godine. Prodaja tog modela počela je u decembru 2010, i do sada je prodato oko 8.000 elektromobila te marke.
(Tanjug)
Kako se ističe u saopštenju GM, koncern nema saznanja da se neki prodati "volt" zapalio, ali u cilju bezbednosti namerava da pojača zaštitu akumulatora i poboljša sistem za hlađenje, prenela je ruska agencija Itar Tas.
Predstavnici GM ističu da ne menjaju konstrukciju elemenata za napajanje, smatrajući ih bezbednim.
Na severoameričkom automobilskom salonu u Detroitu u januaru prošle godine, "volt" je proglašen za automobil godine. Prodaja tog modela počela je u decembru 2010, i do sada je prodato oko 8.000 elektromobila te marke.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.