Najnovija kolekcija modne kuće "Hugo Boss" nosi naziv "Veliki beg", a inspirisana je ženom koja je uvek u pokretu, bilo da putuje poslovno ili na odmor.
"Ova kolekcija je namenjena damam koje su uvek u žurbi, stalno se pakuju i raspakuju, zato su im potrebni komadi odeće koji odgovaraju svakoj prilici - od poslovnih do onih koji su namenjeni ličnom zadovoljstvu", rekao je prilikom predstavljanja nove "Hugo Boss" kolekcije u prodavnici ovog brenda u Beogradu, stilista Ašok Murti.
On je objasnio da su sunčane, peščane plaže i predeli u večnom pokretu poslužili kao pozadina za paletu novih intenzivnih boja ove kolekcije.
"Akcenti su stavljeni na hibiskus crvenu, ružičastu, boje maline i tamarilo crvene. Cela kolekcija za proleće i leto 2012. obiluje jakim uticajima različitih modnih stavova i modernog stila i oslikava ženu punu samopouzdanja", objasnio je stilista modele koje je na prezentaciji u "Hugo Boss" prodavnici u Beogradu nosila glumica Nina Janković.
Linija "Boss Orange Woman" za proleće/leto 2012. inspirisana je hipi kulturom sedamdesetih godina prošlog veka. Kombinovana je sa motivima Indije što se najviše vidi u upotrebi jarkih boja, bogatih materijala i upotrebi veza.On je objasnio da su sunčane, peščane plaže i predeli u večnom pokretu poslužili kao pozadina za paletu novih intenzivnih boja ove kolekcije.
"Akcenti su stavljeni na hibiskus crvenu, ružičastu, boje maline i tamarilo crvene. Cela kolekcija za proleće i leto 2012. obiluje jakim uticajima različitih modnih stavova i modernog stila i oslikava ženu punu samopouzdanja", objasnio je stilista modele koje je na prezentaciji u "Hugo Boss" prodavnici u Beogradu nosila glumica Nina Janković.
Duh kolekcije najbolje se vidi u dugim haljinama i suknjama koje su izradjene od veoma mekih materijala potpuno prekrivenim štampom.
Kolekcija se deli na dva segmenta "Zemlja" i "Pijaca cveća". U prvom dominiraju prirodne boje sa efektom suncem izbledelog materijala: bela, bledo žuta, plava, melirano siva, narandžasta i mornarsko plava dok u segmentu "Pijaca cveća" boje postaju intezivnije sa belom kao bazom kojoj se kontrastiraju koralno crvena, tropsko zelena, egzotično ljubičasta i crna.Pored "Premium" sportske kolekcije namenjene muškarcima i ženama opuštenog stava, koji se sportom bave rekreativno, "Boss Green" takođe nudi "Pro" (profesionalnu) kolekciju koja se fokusira na funkcionalnosti i namenjena je ozbiljnim golferima.
Ove sezone, brend "Hugo Boss" je proizveo i specijalno izdanje kolekcije u saradnji sa šampionom profesionalnog golfa Martinom Kejmerom.
(MONDO)