Kompanija "Kroks" (Crocs) svetsku popularnost duguje čuvenim raznobojnim klompama od gume. Ova obuća kreirana je za oba pola, kao i za decu svih uzrasta.
Od pojave prvog para klompi, mnogi su sa zadovoljstvom prihvatili neobičan dizajn, mada se među ljubiteljima mode odmah javio i glas protiv.
Kompanija je bila blizu propasti krajem 2009. godine, kada je Džon Mek Karvel generalni menadžer kompanije shvatio da je promena jedino što će omogućiti opstanak.
Zahvaljujući naporima dizajnerskog tima "Kroks" se ponovo vinuo među najpopularniije proizvođače obuće. Ovog puta, sa manje gume.
Promena asortimana donela je na tržište neodoljive platforme, romantične i sportske baletanke, kao i čuvene brodarice. Novi proizvodi zauzimaju 54 odsto ukupne prodaje ove kompanije.
"Naš cilj danas je da uverimo nove kupce da nismo više samo klompa. Mislim da je to najveći izazov za naš brend - učiniti da nas ljudi drugačije vide", rekao je Mek Karvel.
Prepoznajući da je neophodno prilagoditi dizajn željama kupaca, on je istakao da je to jedini način da izađu iz situacije u koju su se doveli, piše "Dejli Mejl" (Daily mail).
Potpuno novi dizajn bi trebalo da zadovolji ukus vernih kupaca, ali i da privuče i one koji su do sada samo skeptično posmatrali te "čudne gumene klompe sa rupicama".
One su sada "evoluirale" u baletanke otvorenih i zatvorenih prstiju, različitih boja, platnene, gumene... čak i u stare dobre brodarice.
Ukoliko volite da budete "na visini" možete odabrati kroksice sa platformom. Za trenutke relaksacije i rekreacije tu su modeli koji liče na patike.
(MONDO)
Od pojave prvog para klompi, mnogi su sa zadovoljstvom prihvatili neobičan dizajn, mada se među ljubiteljima mode odmah javio i glas protiv.
Kompanija je bila blizu propasti krajem 2009. godine, kada je Džon Mek Karvel generalni menadžer kompanije shvatio da je promena jedino što će omogućiti opstanak.
Zahvaljujući naporima dizajnerskog tima "Kroks" se ponovo vinuo među najpopularniije proizvođače obuće. Ovog puta, sa manje gume.
Promena asortimana donela je na tržište neodoljive platforme, romantične i sportske baletanke, kao i čuvene brodarice. Novi proizvodi zauzimaju 54 odsto ukupne prodaje ove kompanije.
"Naš cilj danas je da uverimo nove kupce da nismo više samo klompa. Mislim da je to najveći izazov za naš brend - učiniti da nas ljudi drugačije vide", rekao je Mek Karvel.
Prepoznajući da je neophodno prilagoditi dizajn željama kupaca, on je istakao da je to jedini način da izađu iz situacije u koju su se doveli, piše "Dejli Mejl" (Daily mail).
Potpuno novi dizajn bi trebalo da zadovolji ukus vernih kupaca, ali i da privuče i one koji su do sada samo skeptično posmatrali te "čudne gumene klompe sa rupicama".
One su sada "evoluirale" u baletanke otvorenih i zatvorenih prstiju, različitih boja, platnene, gumene... čak i u stare dobre brodarice.
Ukoliko volite da budete "na visini" možete odabrati kroksice sa platformom. Za trenutke relaksacije i rekreacije tu su modeli koji liče na patike.
(MONDO)
Direktor ABA lige se oglasio posle večitog derbija: Željko Obradović je preko noći promenio stav!
Duško Vujošević kritikuje Petruševa: Mora da se dovede u red, a Zvezda da se pozabavi njime
"Scene iz Beograda ostavljaju bez teksta": Ovako hrvatski mediji pišu o detalju derbija Zvezda - Partizan
"Moram da vam ispričam jednu priču": Miško o transferu iz Kragujevca koji će zapamtiti Evropa!
Mondo ukrštenica za 25. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!