Kompanija "Kroks" (Crocs) svetsku popularnost duguje čuvenim raznobojnim klompama od gume. Ova obuća kreirana je za oba pola, kao i za decu svih uzrasta.
Od pojave prvog para klompi, mnogi su sa zadovoljstvom prihvatili neobičan dizajn, mada se među ljubiteljima mode odmah javio i glas protiv.
Kompanija je bila blizu propasti krajem 2009. godine, kada je Džon Mek Karvel generalni menadžer kompanije shvatio da je promena jedino što će omogućiti opstanak.
Zahvaljujući naporima dizajnerskog tima "Kroks" se ponovo vinuo među najpopularniije proizvođače obuće. Ovog puta, sa manje gume.
Promena asortimana donela je na tržište neodoljive platforme, romantične i sportske baletanke, kao i čuvene brodarice. Novi proizvodi zauzimaju 54 odsto ukupne prodaje ove kompanije.
"Naš cilj danas je da uverimo nove kupce da nismo više samo klompa. Mislim da je to najveći izazov za naš brend - učiniti da nas ljudi drugačije vide", rekao je Mek Karvel.
Prepoznajući da je neophodno prilagoditi dizajn željama kupaca, on je istakao da je to jedini način da izađu iz situacije u koju su se doveli, piše "Dejli Mejl" (Daily mail).
Potpuno novi dizajn bi trebalo da zadovolji ukus vernih kupaca, ali i da privuče i one koji su do sada samo skeptično posmatrali te "čudne gumene klompe sa rupicama".
One su sada "evoluirale" u baletanke otvorenih i zatvorenih prstiju, različitih boja, platnene, gumene... čak i u stare dobre brodarice.
Ukoliko volite da budete "na visini" možete odabrati kroksice sa platformom. Za trenutke relaksacije i rekreacije tu su modeli koji liče na patike.
(MONDO)
Od pojave prvog para klompi, mnogi su sa zadovoljstvom prihvatili neobičan dizajn, mada se među ljubiteljima mode odmah javio i glas protiv.
Kompanija je bila blizu propasti krajem 2009. godine, kada je Džon Mek Karvel generalni menadžer kompanije shvatio da je promena jedino što će omogućiti opstanak.
Zahvaljujući naporima dizajnerskog tima "Kroks" se ponovo vinuo među najpopularniije proizvođače obuće. Ovog puta, sa manje gume.
Promena asortimana donela je na tržište neodoljive platforme, romantične i sportske baletanke, kao i čuvene brodarice. Novi proizvodi zauzimaju 54 odsto ukupne prodaje ove kompanije.
"Naš cilj danas je da uverimo nove kupce da nismo više samo klompa. Mislim da je to najveći izazov za naš brend - učiniti da nas ljudi drugačije vide", rekao je Mek Karvel.
Prepoznajući da je neophodno prilagoditi dizajn željama kupaca, on je istakao da je to jedini način da izađu iz situacije u koju su se doveli, piše "Dejli Mejl" (Daily mail).
Potpuno novi dizajn bi trebalo da zadovolji ukus vernih kupaca, ali i da privuče i one koji su do sada samo skeptično posmatrali te "čudne gumene klompe sa rupicama".
One su sada "evoluirale" u baletanke otvorenih i zatvorenih prstiju, različitih boja, platnene, gumene... čak i u stare dobre brodarice.
Ukoliko volite da budete "na visini" možete odabrati kroksice sa platformom. Za trenutke relaksacije i rekreacije tu su modeli koji liče na patike.
(MONDO)
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
Uhapšeno 11 osoba zbog pada nadstrešnice na Železničkoj stanici: Preti im do 12 godina zatvora
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!
Mondo ukrštenica za 21. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!