
Da bi sprečio dramatičan pad prodaje svojih vozila u Japanu, Nisan razmatra povećanje proizvodnje malih automobila.
Glavni direktor proizvodnje Nisana Tošijuki Šiga izjavio je da je u usponu prodaja takozvanih mini kola zbog poreskih olakšica koje imaju njihovi vlasnici, premda se ukupna prodaja automobila u Japanu ne povećava.
Nisan, prema ugovoru sa Suzukijem, prodaje mini automobile te firme pod sopstvenom robnom markom.
Šiga, drugi čovek Nisana posle direktora Karlosa Gosna, rekao je da još analizira različite mogućnosti proizvodnje novih modela i da zasad ne može da kaže kada će konačna odluka biti doneta.
Prodaja Nisanovih modela u Japanu u aprilu je iznosila oko 35.000 vozila, za 27 odsto manje nego u istom mesecu godinu ranije, ali kada se računaju mini vozila onda taj pad iznosi 18,5 procenata.
Šiga je rekao da Nisan ne razmatra mogućnost proizvodnje svog mini modela, koji ima motor zapremine do 0,66 litara i mora biti ispod odredjenih dimenzija, zbog toga što je ugovor sa Suzukijem unosan, ali je dodao da montaža serije manjih automobila u Nisanovoj proizvodnoj liniji postoji kao jedna od mogućnosti.
Nisan, drugi japanski proizvodjač kola, nalazi se pod snažnim pritiskom konkurentnih kompanija na domaćem i inostranom tržištu, kao što su Tojota, najveći proizovdjač kola u Japanu i drugi u svetu, i Honda.
(Tanjug)
Glavni direktor proizvodnje Nisana Tošijuki Šiga izjavio je da je u usponu prodaja takozvanih mini kola zbog poreskih olakšica koje imaju njihovi vlasnici, premda se ukupna prodaja automobila u Japanu ne povećava.
Nisan, prema ugovoru sa Suzukijem, prodaje mini automobile te firme pod sopstvenom robnom markom.
Šiga, drugi čovek Nisana posle direktora Karlosa Gosna, rekao je da još analizira različite mogućnosti proizvodnje novih modela i da zasad ne može da kaže kada će konačna odluka biti doneta.
Prodaja Nisanovih modela u Japanu u aprilu je iznosila oko 35.000 vozila, za 27 odsto manje nego u istom mesecu godinu ranije, ali kada se računaju mini vozila onda taj pad iznosi 18,5 procenata.
Šiga je rekao da Nisan ne razmatra mogućnost proizvodnje svog mini modela, koji ima motor zapremine do 0,66 litara i mora biti ispod odredjenih dimenzija, zbog toga što je ugovor sa Suzukijem unosan, ali je dodao da montaža serije manjih automobila u Nisanovoj proizvodnoj liniji postoji kao jedna od mogućnosti.
Nisan, drugi japanski proizvodjač kola, nalazi se pod snažnim pritiskom konkurentnih kompanija na domaćem i inostranom tržištu, kao što su Tojota, najveći proizovdjač kola u Japanu i drugi u svetu, i Honda.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.