Sekretarijat za motorna vozila je objavio da će ti automobili imati crvenu tablu sa simbolom beskonačnosti, koji će označavati status tih vozila kao vozila budućnosti.
"Smatram da je znak beskonačnosti najbolja oznaka za automobil budućnosti" rekao je Brus Brislou, direktor sekretarijata koja je izdala licencu. Prema porpisima Nevade vožnja automobila bez učešća ljudi, međutim, nije dozvoljena, zbog čega će u svakom automobilu sa automatskim upravljanjem morati da budu najmanje dva tehničara.
Prvi na mestu vozača mora da bude spreman za preuzimanje kontrole nad vozilom od automata, a zadatak drugog tehničra na suvozačevom mestu je da pomaže u kontroli situacije.
Google planira da na puteve izvede najmanje osam takvih automobila: šest "tojota prius", jedan "audi TT" i jedan "leksus RX450h".
"Veoma smo zadovoljni što smo dobili prvu licencu za testiranje samovozećih kola u Nevadi", rekli su predstavnici kompanije Google, uz napomenu da će time ubrzati usavršavanje tehnologije i doprineti bezbednosti na putevima.
U Nevadi je prošle godine donet zakon, koji dozvoljava korišćenje transportnih sredstava sa automatskim upravljanjem na putevima u cilju testiranja, podseća specijalizovano izdanje CNet.
Saobraćanje samovozećih automobila na svojim putevima planiraju da dozvole i druge savezne američke države, među kojima su Kalifornija,Oklahoma, Havaji i Florida. U tom pravcu najviše je napredovala Kalifornija, čija vlada priprema zakon koji će obavezati policiju da razradi propise i pravila za proizvodnju automibila sa automatskim upravljanjem.
Prvobitno se planira izrada propisa i pravila za testiranje saobraćanjih sredstava, a zatim i propisa za korišćenje, piše "San Francisko hronikl".
Google u krajnjoj liniji planira da omasovi automatske automobile, i to prodajom licenci za proizvodnju takvih kola automobilskim koncernima.
"Verujemo da će automobili, koji mogu da se kreću sami, bez vozača za volanom, doprineti povećanju bezbednosti na putevima, omogućiti ljudima više vremena za druge poslove i smanjiti emisiju gasova sa efektom staklene bašte". Kao argument predstavnici kompanije navode podatke Svetske zdravstvene dorganizacije po kojima u saobraćajnim nesrećama godišnje gine više od 1,2 miliona ljudi.
Od 2010. godine Google automobili budućnosti su tokom testiranja prešli više od 220.000 kilometara. Upravljački sistem automobila sastoji se od videokamera, radara i laserskih detektora rastojanja za praćenje drugih vozila na putevima, a sadrže i podatke prikupljene sa Google Mapsa.
Pre početka eksperimenta buduća maršruta se ispitivala, beleženi su saobraćajni znaci, širina puteva i drugi faktori uključujući i vremenske uslove.
(Tanjug)
"Smatram da je znak beskonačnosti najbolja oznaka za automobil budućnosti" rekao je Brus Brislou, direktor sekretarijata koja je izdala licencu. Prema porpisima Nevade vožnja automobila bez učešća ljudi, međutim, nije dozvoljena, zbog čega će u svakom automobilu sa automatskim upravljanjem morati da budu najmanje dva tehničara.
Prvi na mestu vozača mora da bude spreman za preuzimanje kontrole nad vozilom od automata, a zadatak drugog tehničra na suvozačevom mestu je da pomaže u kontroli situacije.
Google planira da na puteve izvede najmanje osam takvih automobila: šest "tojota prius", jedan "audi TT" i jedan "leksus RX450h".
"Veoma smo zadovoljni što smo dobili prvu licencu za testiranje samovozećih kola u Nevadi", rekli su predstavnici kompanije Google, uz napomenu da će time ubrzati usavršavanje tehnologije i doprineti bezbednosti na putevima.
U Nevadi je prošle godine donet zakon, koji dozvoljava korišćenje transportnih sredstava sa automatskim upravljanjem na putevima u cilju testiranja, podseća specijalizovano izdanje CNet.
Saobraćanje samovozećih automobila na svojim putevima planiraju da dozvole i druge savezne američke države, među kojima su Kalifornija,Oklahoma, Havaji i Florida. U tom pravcu najviše je napredovala Kalifornija, čija vlada priprema zakon koji će obavezati policiju da razradi propise i pravila za proizvodnju automibila sa automatskim upravljanjem.
Prvobitno se planira izrada propisa i pravila za testiranje saobraćanjih sredstava, a zatim i propisa za korišćenje, piše "San Francisko hronikl".
Google u krajnjoj liniji planira da omasovi automatske automobile, i to prodajom licenci za proizvodnju takvih kola automobilskim koncernima.
"Verujemo da će automobili, koji mogu da se kreću sami, bez vozača za volanom, doprineti povećanju bezbednosti na putevima, omogućiti ljudima više vremena za druge poslove i smanjiti emisiju gasova sa efektom staklene bašte". Kao argument predstavnici kompanije navode podatke Svetske zdravstvene dorganizacije po kojima u saobraćajnim nesrećama godišnje gine više od 1,2 miliona ljudi.
Od 2010. godine Google automobili budućnosti su tokom testiranja prešli više od 220.000 kilometara. Upravljački sistem automobila sastoji se od videokamera, radara i laserskih detektora rastojanja za praćenje drugih vozila na putevima, a sadrže i podatke prikupljene sa Google Mapsa.
Pre početka eksperimenta buduća maršruta se ispitivala, beleženi su saobraćajni znaci, širina puteva i drugi faktori uključujući i vremenske uslove.
(Tanjug)
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte