Nemački "Opel" uvodi novu generaciju 1.6 turbo motora i tako započinje proizvodnju vrhunskih pogonskih sistema.
Reč je o tri sasvim nova benzinska i dizel motora, koji će biti predstavljeni u narednih godinu dana i promeniće ključni deo trenutnog portfolija kompanije, saopštio je "Opel".
Cilj je, kako je navedeno, preuzeti vodeću poziciju u branši i to ne samo po potrošnji goriva i emisiji, nego i specifičnim obrtnim momentom i smanjenjem buke.
Prvi novi motor koji će biti predstavljen je četvorocilindrični agregat zapremine 1.598 kubnih centimetara sa turbopunjenjem, direktnim ubrizgavanjem i "Start/Stop tehnologijom".
Novi SIDI - paljenje pomoću svećica sa direktnim ubrizgavanjem - ECOTEC motor će biti dostupan sa različitom snagom i u nekoliko linija automobila.
Proizvodnja novih sistema u fabrici u Mađarskoj će početi krajem godine.
"U samo dvanaest meseci predstavićemo tri sasvim nove generacije motora. To pokazuje koliko smo brzi u uvođenju novih proizvoda", rekao je glavni izvršni direktor "Opela" Karl-Friedrić Stracke.
"Naš novi 1.6 litarski motor sa direktnim ubrizgavanjem je pravi džin kad se radi o obrtnom momentu. Snaga raste vrlo glatko i tiho", objasnio je direktor za benzinske motore Tomas Džonen.
Motori će imati za trinaest odsto manje ugljendioksida i potrošnje goriva od prethodne verzije.
(Tanjug)
Cilj je, kako je navedeno, preuzeti vodeću poziciju u branši i to ne samo po potrošnji goriva i emisiji, nego i specifičnim obrtnim momentom i smanjenjem buke.
Prvi novi motor koji će biti predstavljen je četvorocilindrični agregat zapremine 1.598 kubnih centimetara sa turbopunjenjem, direktnim ubrizgavanjem i "Start/Stop tehnologijom".
Novi SIDI - paljenje pomoću svećica sa direktnim ubrizgavanjem - ECOTEC motor će biti dostupan sa različitom snagom i u nekoliko linija automobila.
Proizvodnja novih sistema u fabrici u Mađarskoj će početi krajem godine.
"U samo dvanaest meseci predstavićemo tri sasvim nove generacije motora. To pokazuje koliko smo brzi u uvođenju novih proizvoda", rekao je glavni izvršni direktor "Opela" Karl-Friedrić Stracke.
"Naš novi 1.6 litarski motor sa direktnim ubrizgavanjem je pravi džin kad se radi o obrtnom momentu. Snaga raste vrlo glatko i tiho", objasnio je direktor za benzinske motore Tomas Džonen.
Motori će imati za trinaest odsto manje ugljendioksida i potrošnje goriva od prethodne verzije.
(Tanjug)