
U ponudi su bogati paketi opreme, različite varijante dizajna unutrašnjosti i sedmogodišnja garancija.
Najnoviji automobil C segmenta, naslednik modela koji je od 2007. godine do danas osvojio više od 633.000 kupaca, projektovan je u "Kijinom" razvojnom centru u Rizelhajmu u Nemačkoj i oblikovan u "Kijinom" dizajnerskom centru u Frankfurtu.
Druga generacija "sida" pripada nižem srednjem segmentu automobila, u ponudi je verziji sa petoro vrata, a na jesen se očekuje i karavan.
Motori su u poređenju sa motorima iz prethodnog modela štedljiviji za oko četiri odsto.
(Tanjug)
Najnoviji automobil C segmenta, naslednik modela koji je od 2007. godine do danas osvojio više od 633.000 kupaca, projektovan je u "Kijinom" razvojnom centru u Rizelhajmu u Nemačkoj i oblikovan u "Kijinom" dizajnerskom centru u Frankfurtu.
Druga generacija "sida" pripada nižem srednjem segmentu automobila, u ponudi je verziji sa petoro vrata, a na jesen se očekuje i karavan.
Motori su u poređenju sa motorima iz prethodnog modela štedljiviji za oko četiri odsto.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.