Pored snažnijih motora, model će imati i povećano opterećenje prikolice, kao i produženu garanciju protiv korozije. Performanse motora kod manuelnih "BiTurbo TDI" modela su povećane od 120 kW/163 ks na 132 kW/180 ks, što je na na istom nivou, kao što su modeli sa automatskim menjačem.
Pri tom vozilo uspeva da zadrži svoje dobre osobine u vožnji, dok je potrošnja goriva ostala na istom niskom nivou. Nakon lansiranja automatske verzije, sada je "bluemotion" tehnologija dostupna kod manuelnog Amaroka sa 90 i 132 kW u kombinaciji sa pogonom na zadnje točkove ili stalnim pogonom na četiri točka.
Kombinacija start/stop funkcije, rekuperacije energije i guma sa maksimalnom otpornošću protiv kotrljanja, koji su već dostupni kod T serije, modela "kedi" i "krafter" , doprinose da "amarok" uštedi i do 0,5 litra goriva na 100 kilometara.
Najekonomičnija verzija "amaroka" (90 kW sa pogonom na zadnje točkove) troši samo 6,8 litara dizel goriva na 100km, čemu odgovara CO2 emisija od samo 179 g/km.
Vozilo je sa sada opremljeno sistemima za asistenciju vozaču, pri parkiranju. Tu su i senzori za za kišu, automatske kontrole farova i unutrašnji retrovizori sa samozatamnjivanjem, koji vozačima mogućavaju da se više koncentrišu na saobraćaj.
Postoji i mogućnost prilagođavajućeg svetla koje pruža dodatnu bezbednost pri vožnji u mraku. Kada vozilo skreće, prednje svetlo svetli pri brzini od 40 km/h, pružajući vozaču bolji pogled na bilo kakvu opasnost na putu.
Zadnja vrata, koja mogu da podnesu tovar od 200 kilograma, sada se mogu zaključati i lakše ih je zatvarati zahvaljujući torzionoj poluzi. Maksimalna težina prikolice kod modela sa pogonom na četiri točka i manuelnim menjačem je tri tone, dok automatski može imati tovar od 3,2 tone. Pored toga, on sada ima i garanciju protiv korozije na 12 godina.
Kupcima moguda biraju od dva TDI motora sa ili 90 kW ili 132 kW, kao i tri različita pogona, na zadnje točkove, na permanentni pogon na sva četiri točka, kao i nepermanentni pogon na četiri točka. Pored manuelnih verzija sa menjačima sa šest brzina, ovaj model je dostupan sa automatskim menjačem sa osam brzina.
Na tržištu Srbije pojaviće se početkom septembra.
(Tanjug)
Pri tom vozilo uspeva da zadrži svoje dobre osobine u vožnji, dok je potrošnja goriva ostala na istom niskom nivou. Nakon lansiranja automatske verzije, sada je "bluemotion" tehnologija dostupna kod manuelnog Amaroka sa 90 i 132 kW u kombinaciji sa pogonom na zadnje točkove ili stalnim pogonom na četiri točka.
Kombinacija start/stop funkcije, rekuperacije energije i guma sa maksimalnom otpornošću protiv kotrljanja, koji su već dostupni kod T serije, modela "kedi" i "krafter" , doprinose da "amarok" uštedi i do 0,5 litra goriva na 100 kilometara.
Najekonomičnija verzija "amaroka" (90 kW sa pogonom na zadnje točkove) troši samo 6,8 litara dizel goriva na 100km, čemu odgovara CO2 emisija od samo 179 g/km.
Vozilo je sa sada opremljeno sistemima za asistenciju vozaču, pri parkiranju. Tu su i senzori za za kišu, automatske kontrole farova i unutrašnji retrovizori sa samozatamnjivanjem, koji vozačima mogućavaju da se više koncentrišu na saobraćaj.
Postoji i mogućnost prilagođavajućeg svetla koje pruža dodatnu bezbednost pri vožnji u mraku. Kada vozilo skreće, prednje svetlo svetli pri brzini od 40 km/h, pružajući vozaču bolji pogled na bilo kakvu opasnost na putu.
Zadnja vrata, koja mogu da podnesu tovar od 200 kilograma, sada se mogu zaključati i lakše ih je zatvarati zahvaljujući torzionoj poluzi. Maksimalna težina prikolice kod modela sa pogonom na četiri točka i manuelnim menjačem je tri tone, dok automatski može imati tovar od 3,2 tone. Pored toga, on sada ima i garanciju protiv korozije na 12 godina.
Kupcima moguda biraju od dva TDI motora sa ili 90 kW ili 132 kW, kao i tri različita pogona, na zadnje točkove, na permanentni pogon na sva četiri točka, kao i nepermanentni pogon na četiri točka. Pored manuelnih verzija sa menjačima sa šest brzina, ovaj model je dostupan sa automatskim menjačem sa osam brzina.
Na tržištu Srbije pojaviće se početkom septembra.
(Tanjug)
Haos na kraju i poraz Crvene zvezde: Teo promašio za produžetak, sudije u prvom planu!
Ognjen Dobrić nestao iz ekipe Zvezde: Janis Sferopulos ne računa na "vojnika" crveno-belih
Partizan želi da prekine crni niz: Istorijski susret slavnih trenera, ne zna se kome je pobeda potrebnija
Predrag Mijatović podigao ton: Kakve veze ima Vučić s krizom u Partizanu?!
Ogromna greška sudija na štetu Crvene zvezde: Najbitniji poeni na meču nije trebalo da važe!