"Cedevita" je u okviru prve velike regionalne kampanje ovog leta organizovala u Srbiji nagradnu igru "Život kako ga piše Cedevita".

Za učestvovanje u nagradnoj igri bilo je dovoljno osvežiti se bilo kojim stikom "cedevite" od 15 grama u svom omiljenom kafiću i poslati tri prazna stika.

Nagrade su bile u skladu sa brend identitetom "Cedevite" - trendi i mladalačkog duha: "reno tvingo" kao glavna nagrada, "parti" putovanja za dve osobe u Grčku, Sony Xperia U telefoni, kao i "cedevita" peškiri za plažu i majice, navodi se u saopštenju organizatora.

Dobitnik glavne nagrade, Slobodan Kostić iz Beograda, ključeve od automobila je preuzeo od Igora Smiljanića iz kompanije Renault-Nissan Srbija. Slobodan nije krio oduševljenje svojim novim automobilom: "Tvingo izgleda super! Kovertu je poslala moja draga Vesna i donela nam sreću!"

(MONDO)