Decenijama već "Beneton" je poznat po kontroverznim marketinškim rešenjima koja su uvek podizala prašinu u javnosti, skrećući pažnju na ozbiljna društvena pitanja poput religije, politike, tretmana obolelih od side... Ali, godinama su kritičari imali "keca u rukavu", ističući da kompanija ne nudi ama baš nikakvo rešenje tih problema.

Ovaj put je 1:0 za "Beneton" - nova kampanja posvećena je problemima nezaposlenih, a kompanija će u rešavanje tog gorućeg pitanja usred svetske ekonomske krize uložiti 500.000 evra.



Naime, "Beneton" je otvorio "konkurs" za "Nezaposlenog godine", za koji se mogu prijaviti ljudi iz celog sveta. Detaljne informacije zainteresovanima su dostupne na sajtu fondacije Unhate.

Konkurs je otvoren za nezaposlena lica iz celog sveta, starosti između 18 i 30 godina, a zainteresovani treba da dostave svoje ideje za projekte (neprofitne ili ne) koji će poboljšati kvalitet života u zajednicama iz kojih potiču.

Dakle, jedini uslovi su da osoba koja aplicira ima između 18 i 30 godina, da je trenutno nezaposlena i da ima dobar projekat koji bi mogla da finansira kompanija "Beneton".

Najbolje predloge izglasaće registrovani posetioci sajta, a "Beneton" će 100 najboljih projekata nagraditi sa po 5.000 evra.

Cilj ove kampanje je stvaranje "nove generacije 'Benetona', Benetton 2.0", objasnio je Alesandro Beneton koji je u aprilu došao na mesto predsenika "Beneton grupe".

"Beneton" želi da "ponudi praktična rešenja za goruća pitanja savremenog društva", izjavio je on: "Svesni smo da sami ne možemo da promenimo svet, ali želimo da damo dobar primer."

Konkurs za "Nezaposlenog godine" otvoren je 18. septembra, a trajaće do 14. oktobra 2012. Pobednici će biti proglašeni ubrzo nakon toga, najavljuju iz "Benetona".

(MONDO)