Kao što navijački tabori sportskih klubova slede ideje od kojih ne odstupaju, tako i ljubitelji dizelaša teško prelaze za volane benzinaca i obrnuto.
Dizelaši često vode u ovoj "trci", mada ima i onih koji ne bi menjali svog benzinca "ni za živu glavu".
Većina naših automehaničara i ljubitelja automobila zastupa tezu da dizel motori imaju oko 30 odsto višu ekonomičnost u odnosu na benzince, iako su dizelaši uglavnom skuplji.
Ipak, ako ćete često biti za volanom više ćete uštedeti ako odaberete dizel motor, pa zato slobodno "iskeširajte" više pri kupovini automobila.
Prema navodima stručnjaka, kod dizelaša se beleži efikasnost od 35 odsto, a kod benzinskih motora oko 27 odsto. Naravno, ova efikasnost ne "broji" se samo kada se upoređuje cena goriva, već se u obzir uzima stil vožnje, ali i troškovi održavanja vozila.
Ušteda je, dakle, glavna ideja vodilja pri izboru automobila, pa bi bilo dobro da više puta "merite" odabrana vozila, a zatim obavite kupovinu.
Stavite na papir cenu automobila, troškove održavanja, cenu goriva, osiguranja i ostalih troškova i jednostavnom računicom dođite do idealnog rešenja.
Dizelaše najčešće poznajemo po zvuku, bučniji su od benzinaca, ali dozvoljavaju vam češću promenu brzine i prijatniju vožnju.
Naravno i benzinci imaju svojih prednosti, a jedna od najvažnijih verovatno "igra ulogu" kod ljubitelja plina.
Plin i dizelaši ne "druže" se baš najbolje, zbog toga što dizel motori ne mogu upaliti plin. Za benzince tu nema zime - odabirom kvalitetnog uređaja vaš motor će gubiti do četiri odsto snage, a ušteda će biti značajna.
Dizelaši često vode u ovoj "trci", mada ima i onih koji ne bi menjali svog benzinca "ni za živu glavu".
Većina naših automehaničara i ljubitelja automobila zastupa tezu da dizel motori imaju oko 30 odsto višu ekonomičnost u odnosu na benzince, iako su dizelaši uglavnom skuplji.
Ipak, ako ćete često biti za volanom više ćete uštedeti ako odaberete dizel motor, pa zato slobodno "iskeširajte" više pri kupovini automobila.
Prema navodima stručnjaka, kod dizelaša se beleži efikasnost od 35 odsto, a kod benzinskih motora oko 27 odsto. Naravno, ova efikasnost ne "broji" se samo kada se upoređuje cena goriva, već se u obzir uzima stil vožnje, ali i troškovi održavanja vozila.
Ušteda je, dakle, glavna ideja vodilja pri izboru automobila, pa bi bilo dobro da više puta "merite" odabrana vozila, a zatim obavite kupovinu.
Stavite na papir cenu automobila, troškove održavanja, cenu goriva, osiguranja i ostalih troškova i jednostavnom računicom dođite do idealnog rešenja.
Dizelaše najčešće poznajemo po zvuku, bučniji su od benzinaca, ali dozvoljavaju vam češću promenu brzine i prijatniju vožnju.
Naravno i benzinci imaju svojih prednosti, a jedna od najvažnijih verovatno "igra ulogu" kod ljubitelja plina.
Plin i dizelaši ne "druže" se baš najbolje, zbog toga što dizel motori ne mogu upaliti plin. Za benzince tu nema zime - odabirom kvalitetnog uređaja vaš motor će gubiti do četiri odsto snage, a ušteda će biti značajna.
Anketa
Koji automobil radije vozite?
Ova anketa je završena.
Glasalo je 2716 korisnika
Glasalo je 2716 korisnika
(MONDO)
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina
Zvezdin Amerikanac hitno reagovao na pomen otkaza Sferopulosu: Šuter crveno-belih se oglasio na Instagramu
Igrao za Zvezdu i rekao najskuplje "ne" u istoriji evro-košarke! Jedan čovek mu se sada smeje zbog 12 miliona