Kompanija "Tojota" je objavila da je za japansko tržište lansirala novu generaciju luksuznog sedana "kraun".
Sa novim modelom, "Tojota" planira da proširi svoju bazu klijenata usred manje tražnje vozila iz ovog segmenta na domaćem tržištu, prenela je agencija Kjodo.
Novi "kraun" je specifično napravljen po ukusu japanskih kupaca, a "Tojota" očekuje prodaju od 4,000 modela mesečno.
Nova generacija "krauna", 14. po redu, biće dostupna u varijanti sa benzinskim agregatom ili novim hibridnim motorom.
Od prvog modela 1955 godine, "kraun" je stekao reputaciju kao jedan od najprodavanijih luksuznih automobila u Japanu tokom više od pola veka.
"Tojota" je ukupno prodala 5,18 miliona primeraka zaključno sa novembrom ove godine.
(Tanjug)
Novi "kraun" je specifično napravljen po ukusu japanskih kupaca, a "Tojota" očekuje prodaju od 4,000 modela mesečno.
Nova generacija "krauna", 14. po redu, biće dostupna u varijanti sa benzinskim agregatom ili novim hibridnim motorom.
Od prvog modela 1955 godine, "kraun" je stekao reputaciju kao jedan od najprodavanijih luksuznih automobila u Japanu tokom više od pola veka.
"Tojota" je ukupno prodala 5,18 miliona primeraka zaključno sa novembrom ove godine.
(Tanjug)