Prema ovom istraživanju, 40 odsto korisnika mobilnih telefona povezuje se na internet pre ustajanja iz kreveta. Istraživanje "Uvid u kupovne navike potrošača", sprovedeno u saradnji sa Future studies institutom u Kopenhagenu, oslanja se na podatke prikupljene tokom 2012. godine u SAD.
U njemu se navodi da četiri od deset korisnika pametnih telefona uređaje koristi za obavljanje manjih transakcija, skeniranje kodova proizvoda ili prikupljanje promotivnih kupona. Takođe, konstantan porast upotrebe aplikacija za kupovinu počinje da menja navike potrošača, a novi vid kupovine koji predstavlja spajanje klasične kupovine sa onlajn segmentom nazvan je in-lajn kupovina.
In-lajn kupovina predstavlja fenomen koji su stvorili sami potrošači u želji da spoje najbolje strane kupovine u prodavnicama i onlajn ekvivalentima.
Ljudi žele da vide, osete i probaju proizvode, a da istovremeno imaju pristup informacijama o tom proizvodu i cenama sličnih proizvoda, a sve to bez čekanja u redovima prilikom kupovine.
Korisnici žele aplikacije koje kupovinu čine jednostavnijom isto kao što žele pristup internetu bilo kad i bilo gde. Oni žele mogućnost da kupuju čim se za tim ukaže potreba. Trgovci treba da razumeju i ispune ovu potrebu ako žele da budu uspešni u godinama pred nama, zaključak je istraživanja u Ericssonu.
Nova aplikacija za mobilne telefone i računare mogla bi u potpunosti promeniti i olakšati način na koji sada kupujemo, jer će omogućiti probu i izmenu garderobe bez potrebe da je zaista oblačimo. Više o tome pročitajte OVDE.
(MONDO)
U njemu se navodi da četiri od deset korisnika pametnih telefona uređaje koristi za obavljanje manjih transakcija, skeniranje kodova proizvoda ili prikupljanje promotivnih kupona. Takođe, konstantan porast upotrebe aplikacija za kupovinu počinje da menja navike potrošača, a novi vid kupovine koji predstavlja spajanje klasične kupovine sa onlajn segmentom nazvan je in-lajn kupovina.
In-lajn kupovina predstavlja fenomen koji su stvorili sami potrošači u želji da spoje najbolje strane kupovine u prodavnicama i onlajn ekvivalentima.
Ljudi žele da vide, osete i probaju proizvode, a da istovremeno imaju pristup informacijama o tom proizvodu i cenama sličnih proizvoda, a sve to bez čekanja u redovima prilikom kupovine.
Korisnici žele aplikacije koje kupovinu čine jednostavnijom isto kao što žele pristup internetu bilo kad i bilo gde. Oni žele mogućnost da kupuju čim se za tim ukaže potreba. Trgovci treba da razumeju i ispune ovu potrebu ako žele da budu uspešni u godinama pred nama, zaključak je istraživanja u Ericssonu.
Nova aplikacija za mobilne telefone i računare mogla bi u potpunosti promeniti i olakšati način na koji sada kupujemo, jer će omogućiti probu i izmenu garderobe bez potrebe da je zaista oblačimo. Više o tome pročitajte OVDE.
(MONDO)
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina