Projekt menadžer Međunarodnog salona automobila u Beogradu, jednog od 14 svetskih salona vozila koji će biti održani sledeće godine, Zoran Lupšić, rekao je danas na konferenciji za novinare da će sajam biti organizovan punim kapacitetom u uobičajenoj koncepciji, angažovanjem svog raspoloživog izlagačkog prostora.
Miroslav Matović je ispred Udruženja proizvođača drumskih vozila Srbije istakao važnost održavanja ove manifestacije, jer će, kako je rekao, automobilska industrija zajedno sa pratećom industrijom, biti nosilac privrednog razvoja zemlje u budućnosti.
Predsednik Srpske asocijacije uvoznika i delova, Miloš Petrović, rekao je da će sve kompanije koje posluju na teritoriji Srbije izložiti svoje modele.
Petrović je istakao da će se Beogradski salon automobila održati odmah nakon ženeveskog salona, tako da će posetioci beogradske manifestacije imati priliku da prvi vide svetske premijere.
"To govori koliko je proizvođačima srpsko tržište važno", dodao je Petrović.
On je rekao da je prodaja automobila u Srbiji na istorijskom minimumu - u novembru je prodato samo 1.700 vozila, a od toga 150 komercijalnih, čime je dovedeno u pitanje opstanak mnogih firmi.
Petrović se nada, rekao je, da će održavanje Salona automobila, kao i nove mere - poput "kupovine staro za novo", pokrenuti tržište automobila i time stimulisati privrednu aktivnost, poboljšati bezbednost na drumovima, i doprineti zaštiti životne sredine.
Generalni sponzor ove sajamske manifestacije je kompanija DDOR Novi Sad.
(Tanjug)
Miroslav Matović je ispred Udruženja proizvođača drumskih vozila Srbije istakao važnost održavanja ove manifestacije, jer će, kako je rekao, automobilska industrija zajedno sa pratećom industrijom, biti nosilac privrednog razvoja zemlje u budućnosti.
Predsednik Srpske asocijacije uvoznika i delova, Miloš Petrović, rekao je da će sve kompanije koje posluju na teritoriji Srbije izložiti svoje modele.
Petrović je istakao da će se Beogradski salon automobila održati odmah nakon ženeveskog salona, tako da će posetioci beogradske manifestacije imati priliku da prvi vide svetske premijere.
"To govori koliko je proizvođačima srpsko tržište važno", dodao je Petrović.
On je rekao da je prodaja automobila u Srbiji na istorijskom minimumu - u novembru je prodato samo 1.700 vozila, a od toga 150 komercijalnih, čime je dovedeno u pitanje opstanak mnogih firmi.
Petrović se nada, rekao je, da će održavanje Salona automobila, kao i nove mere - poput "kupovine staro za novo", pokrenuti tržište automobila i time stimulisati privrednu aktivnost, poboljšati bezbednost na drumovima, i doprineti zaštiti životne sredine.
Generalni sponzor ove sajamske manifestacije je kompanija DDOR Novi Sad.
(Tanjug)
Srbija u nemilosti, UEFA dozvolila "namešten" žreb za SP: Hrvatska i drugi biraju da li će igrati s nama!
Jelena Tanasković podnela ostavku: Bila vršilac dužnosti direktorke "Infrastruktura železnice Srbije"
Sveštenik Slaviša tražio 1.500 RSD za osvećenje vodice: Milan mu dao 500, pa nastao skandal u crkvi
Mondo ukrštenica za 20. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
"Pričali da sam lud, ali oni nisu čuli Željka!": Panter otkrio, evo zašto je izabrao Partizan, a ne Evroligu!