
"Ferari" je prošle godine prodao 7.318 automonila, za 4,5 odsto više nego 2011, ostvarivši promet od 2,43 milijardi evra, što je za osam odsto više nego 2011.
Profit "Ferarija" je 2012. povećan za 17,8 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
Predsednik kompanije, Luka Montecemalo, ističe uspeh kompanije u veoma teškim ekonomskim okolnostima u Evropi i u samoj Italiji, gde je lane prodato samo 318 automobila, za 45 odsto manje nego 2011.
U SAD i Kanadi je prodato 2.058 automobila, dok je u Aziji, pre svega, u Kini, Hong Kongu i Tajvanu, sa 785 prodatih modela, ostvaren rast prodaje za četiri odsto.
U Evropi je prodaja povećana u Velikoj Britaniji za 20,4 odsto - 673 prodatih automobila, u Švajcarskoj za 17,4 odsto - prodatih 357 modela i u Nemačkoj za 8,2 odsto - prodatih 750 automobila.
"Ferari" je najuticajnja svetska marka, koja se na listi britanske konsultanske kuće Brand Finance nalazi ispred Googla, "Koka-kole" ili "Ermesa", ali i omiljeni model automobila više od 10 miliona korisnika društvene mreže Facebook.
(Tanjug)
Profit "Ferarija" je 2012. povećan za 17,8 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
Predsednik kompanije, Luka Montecemalo, ističe uspeh kompanije u veoma teškim ekonomskim okolnostima u Evropi i u samoj Italiji, gde je lane prodato samo 318 automobila, za 45 odsto manje nego 2011.
U SAD i Kanadi je prodato 2.058 automobila, dok je u Aziji, pre svega, u Kini, Hong Kongu i Tajvanu, sa 785 prodatih modela, ostvaren rast prodaje za četiri odsto.
U Evropi je prodaja povećana u Velikoj Britaniji za 20,4 odsto - 673 prodatih automobila, u Švajcarskoj za 17,4 odsto - prodatih 357 modela i u Nemačkoj za 8,2 odsto - prodatih 750 automobila.
"Ferari" je najuticajnja svetska marka, koja se na listi britanske konsultanske kuće Brand Finance nalazi ispred Googla, "Koka-kole" ili "Ermesa", ali i omiljeni model automobila više od 10 miliona korisnika društvene mreže Facebook.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.