
Anketa o najpoštovanijim vinskim brendovim u svetu (World's Most Admired Wine Brands), u organizaciji sajta Drinks International, postala je pouzdan pokazatelj kako se ova industrija odnosi prema svojim glavnim igračima.
Kao što profesionalci iz sveta vina znaju, uspeh u prodaji nije jedini pokazatelj zdravog i kvalitetnog brenda. To, takođe, nije ni ogromna proizvodnja. Divljenje kolega neće se zadobiti ukoliko se u vinariji koriste burad od milion litara, proizvodi 10 miliona flaša godišnje ili kupovinom sponzorstva za neki glavi sportski događaj. Šta je onda u pitanju?
Sudije koje su sastavljale listu vodile su računa o sledećim stvarima: vina bi trebalo da budu konzistentna ili sa neprestanim poboljšanjem u kvalitetu, trebalo bi da budu vezana za svoju regiju ili zemlju porekla, da odgovaraju na potrebe i ukus svoje ciljne grupe potrošača. Potreban je bio i dobar marketing i pakovanje, kao i snažna privlačnost brenda za široke mase.
Žiri je bio sastavljen od stručnjaka iz sveta vina: konsultanata, proizvođača, kritičara, prodavaca, edukatora, potrošača i analitičara. Ove godine, žiri je obogaćen sa nekoliko novih sudija sa novih, sve jačih tržišta u Aziji kako bi se dobila što uravnoteženija ocena. Svaki sudija je mogao da bira šest vina, piše CafeBar.
Naglasak je bio na tome da nije u pitanju izbor za vino koje se najbolje prodaje ili ono sa najboljim kritikama. Sudijama je ponuđena lista od 80 dobro poznatih imena i proizvođača, ali su mogli da dodaju i svoje favorite. Rezultati su bili iznenađujući.
Dok su neki brendovi pokazali doslednost, neki su u protekle tri godine ulazili i izlazili iz prvih 50. Na prva tri mesta su, ovim redosledom: "Concha y Toro" (Čile i Argentina), "Torres" (Španija) i "Penfolds" (Australija).
Kompletnu listu pogledajte OVDE.
(MONDO)
Kao što profesionalci iz sveta vina znaju, uspeh u prodaji nije jedini pokazatelj zdravog i kvalitetnog brenda. To, takođe, nije ni ogromna proizvodnja. Divljenje kolega neće se zadobiti ukoliko se u vinariji koriste burad od milion litara, proizvodi 10 miliona flaša godišnje ili kupovinom sponzorstva za neki glavi sportski događaj. Šta je onda u pitanju?
Sudije koje su sastavljale listu vodile su računa o sledećim stvarima: vina bi trebalo da budu konzistentna ili sa neprestanim poboljšanjem u kvalitetu, trebalo bi da budu vezana za svoju regiju ili zemlju porekla, da odgovaraju na potrebe i ukus svoje ciljne grupe potrošača. Potreban je bio i dobar marketing i pakovanje, kao i snažna privlačnost brenda za široke mase.
Žiri je bio sastavljen od stručnjaka iz sveta vina: konsultanata, proizvođača, kritičara, prodavaca, edukatora, potrošača i analitičara. Ove godine, žiri je obogaćen sa nekoliko novih sudija sa novih, sve jačih tržišta u Aziji kako bi se dobila što uravnoteženija ocena. Svaki sudija je mogao da bira šest vina, piše CafeBar.
Naglasak je bio na tome da nije u pitanju izbor za vino koje se najbolje prodaje ili ono sa najboljim kritikama. Sudijama je ponuđena lista od 80 dobro poznatih imena i proizvođača, ali su mogli da dodaju i svoje favorite. Rezultati su bili iznenađujući.
Dok su neki brendovi pokazali doslednost, neki su u protekle tri godine ulazili i izlazili iz prvih 50. Na prva tri mesta su, ovim redosledom: "Concha y Toro" (Čile i Argentina), "Torres" (Španija) i "Penfolds" (Australija).
Kompletnu listu pogledajte OVDE.
(MONDO)
Pridruži se MONDO zajednici.