Kompanija Micubiši lansirala je kompletno redizajnirani sportsko-terenski automobil "pajero" za japansko tržište, u nameri da njegovu mesečnu prodaju podigne na 700 vozila.
Kompanija Micubiši lansirala je kompletno redizajnirani sportsko-terenski automobil "pajero" za japansko tržište, u nameri da njegovu mesečnu prodaju podigne na 700 vozila.Micubiši je japanskom tržištu ponudio dva modela - duži, sa sedam i kraći, sa pet sedišta - po ceni koja se kreće izmedju 2,6 i 4,3 miliona jena za prvi, odnosno 2,4 do 3,4 miliona jena za drugi (jedan dolar = 117,9 jena).
Četvrta generacija serije "pajero", koja je debitovala 1982. godine, opremljena je novim motorom koji, kako je saopšteno iz Micubišija, predstavlja "srećan spoj visokih mogućnosti i ekologije". Ugradjeni su motori V6 od 3,6 i tri litra.
Novi "pajero" trebalo bi da se pojavi u Evropi i Australiji u novembru, a na ostalim tržištima u januaru 2007. godine. Cilj je da se isporuči 15.000 vozila u Evropi i 25.000 u drugim krajevima sveta do kraja marta iduće godine.
Do sada je prodato 2,5 miliona svih modela "pajera" u više od 170 zemalja i regiona.
Micubiši je novi "pajero" razvijao uz veliki broj testova, uključujući i vožnju po teškim terenima u afričkim i australijskim pustinjama.