Holivudska glumica Odri Hepbern ponovo postaje modna ikona - više od 13 godina posle smrti njen prepoznatljivi glamurozni stil ponovo inspiriše dizjnere.
Holivudska glumica Odri Hepbern ponovo postaje modna ikona - više od 13 godina posle smrti njen prepoznatljivi glamurozni stil ponovo inspiriše dizjnere.
Tako su na modnim pistama širom sveta dominirale jednostavne, ali elegenatne uske crne pantalone, i "male crne haljine".
Donald Spoto, koji je ove nedelje objavio novu biografiju dobitnice Oskara pod naslovom: " "Enchantment: The Life of Audrey Hepburn" (Čarolija: Život Odri Hepbern) navodi da nije iznenadjen obnovljenim interesovanjem za nju.
"Odri Hepbern predstavlja eleganciju koja bi posebno mogla da se ceni u eri pocepanih farmerki. Njena kombinacija skromnosti i jednostavnosti je suprotnost ovom vremenu vulgarnosti i ispraznih slavnih ličnosti", rekao je Spoto.
Po njegovom mišljenju, naglašavanje njenog stila oblačenja preti da minimizira njena glumačka dostignuća - u poznijim godinama, Odri Hepbern je bila veoma aktivna u humanitarnim aktivnostima.
"To je takodje potpuno u suprotnosti sa njenim sistemom vrednosti u kojem odeća nije bila visoko na listi važnih stvari", dodao je Spoto.
Odri Hepbern je umrla od raka debelog creva, 1993. u 64. godini života.
Osim što su uske pantalone, šeširi, koktel haljine, baletanke i pundje postale sastavni deo kolekcija za proleće/leto 2007., haljine koje je ova glumica nosila u čuvenim filmovima postižu milionske cifre na aukcijama.
Koliko će neka bogata srećnica izdvojiti za haljinu koju je kreirao Živanši za film "Doručak kod Tifanija" (1961), znaćemo 5. decembra, kada će je aukcijska kuća "Kristi" ponuditi filmskim i modnim kolekcionarima.
(MONDO)
Tako su na modnim pistama širom sveta dominirale jednostavne, ali elegenatne uske crne pantalone, i "male crne haljine".
"Smešno lice" za Gap
Kreativni tim kompanije Gap osmislio je reklamnu kampanju za sledeću sezonu - sa njihovih bilborda smeši se Odri u uskim crnim pantalonama, takozvanim "frulicama", dok su u televizijskim reklamnim spotovima koristili scene iz filma "Smešno lice" iz 1957.Odeća nije bila u njenom sistemu vrednosti
Medjutim, njen biograf strahuje da bi to moglo da stvori pogrešnu sliku o glumici koja nikada nije mnogo marila za modu.Donald Spoto, koji je ove nedelje objavio novu biografiju dobitnice Oskara pod naslovom: " "Enchantment: The Life of Audrey Hepburn" (Čarolija: Život Odri Hepbern) navodi da nije iznenadjen obnovljenim interesovanjem za nju.
"Odri Hepbern predstavlja eleganciju koja bi posebno mogla da se ceni u eri pocepanih farmerki. Njena kombinacija skromnosti i jednostavnosti je suprotnost ovom vremenu vulgarnosti i ispraznih slavnih ličnosti", rekao je Spoto.
Po njegovom mišljenju, naglašavanje njenog stila oblačenja preti da minimizira njena glumačka dostignuća - u poznijim godinama, Odri Hepbern je bila veoma aktivna u humanitarnim aktivnostima.
"To je takodje potpuno u suprotnosti sa njenim sistemom vrednosti u kojem odeća nije bila visoko na listi važnih stvari", dodao je Spoto.
Odri Hepbern je umrla od raka debelog creva, 1993. u 64. godini života.
Haljine na aukciji
Medjutim, bez obzira na biografske činjenice i na tekuću eru pocepani pantalona i golih stomaka, elegancija Odri Hepbern se vraća na velika vrata.Osim što su uske pantalone, šeširi, koktel haljine, baletanke i pundje postale sastavni deo kolekcija za proleće/leto 2007., haljine koje je ova glumica nosila u čuvenim filmovima postižu milionske cifre na aukcijama.
Koliko će neka bogata srećnica izdvojiti za haljinu koju je kreirao Živanši za film "Doručak kod Tifanija" (1961), znaćemo 5. decembra, kada će je aukcijska kuća "Kristi" ponuditi filmskim i modnim kolekcionarima.
(MONDO)