Ko u nedelju uveče nije bio u “Expo centru” na Novom Beogradu, ne zna šta je propustio -zavodljive manekenke u najnovijim Mango “krpicama”, informacije o tome šta je IN, a šta AUT ove sezone u svetu mode, priliku da vidi kako na revije dolaze VIP face Beograda, i naravno mnogo, mnogo zgodnih gradskih curica.
Onima koji su radje ostali kod kuće i gledali trku Formule 1, a potom i jedan od najvećih svetskih fudbalskih derbija Real Madrid - Barselona, MONDO će preneti impresije sa otvaranja 9. Aqua viva fashion selection.
VIP face uskraćene za potpuni užitak
Modna revija je bila, pa moglo bi se reći nesvakidašnja - u ogromnom prostoru Expo centra nije bilo modne piste već 5 manjih zasebnih “scena” - svaka za po jedno Mango slovo i odredjeni deo kolekcije: svakodnevnu, sportsku, večernju, “suit” i “new arrival.”Prikazani modeli, koji se već uveliko mogu naći u prodavnicama ove robne marke, dopali su se publici, sudeći po aplauzima i ovacijama, ali je odsustvo uobičajene piste sa VIP sedištima u prvom redu, sigurno razočaralo pomenute, ali i novinare - prvi nisu mogli da dodju do izražaja, a drugi do dobre pozicije za fotografisanje.
Samo “najborbeniji” su uspeli nešto i da vide, a ne samo da budu vidjeni.
Sve se naše... trendi seterke uvukle u helanke
Večernje haljine i suknje su uglavnom u crnoj, beloj i crvenoj boji od providnog muslina ili teškog pliša, sa detaljima od čipke i krzna, uz visoke štikle i male tašne koje liče one kakve su noslile naše bake – plišane, lakovane, sa lančićem umesto kaiša.Posebno su zanimljive ”suit” i ”new arrival” kolekcije – strukirani kaputi do kolena, prsluci od krzna, kože ili punjeni paperjem, a sve to uz visoke platforme i velike tašne.
Ono što se izdvaja kao potpuno novo jesu helanke do pola lista, mrežaste čarape uz sandale, uske,uske, uske pantalone i šljampavi džemperi, a sve to u kariranim i pepito dezenima.
Kaubojske čizme, mantil i šal
Skodnevna ili “basic” kolekcija je u prepoznatljivom MNG maniru – udobno i praktično. Čizme koje podsećaju na kaubojske, džins tamnije boje u ”cigaret” kroju, štrikani šalovi i kape, mantili sa obaveznim širokim kaišem...Sportska varijanta je zaista takava – ležerne trenerke od pliša i pamuka, helanke, patikice za lagano trčanje ili šetnju.
Španci koji znaju sa ženama
Sve u svemu, nova kolekcija ničim nije izneverila ”Mango devojke” – njihov omiljeni brend je ostao veran tradiciji dugoj 22 godine – moderno i u trendu, ali udobno, kvalitetno i nosivo, pre svega.Pa - ko voli nek izvoli, jer je i naša zemlja pre nekoliko godina postala deo Mango lanca koji broji više od 1.000 prodavnica širom sveta. A da ovi Španci znaju šta rade potvrdjuje i podatak da se MNG katalozi štampaju u tiražu od 20.000.000 i na 25 svetskih jezika.
Zato nije ni čudo što je baš ovoj modnoj kući pripala čast da otvori 9. Aqua viva fashion selection - modni festival u organizaciji kuće Sellect iz Beograda , koji će biti održan od 22. do 30. oktobra u "Expo XXI" centru, hotelu "Hajat“ i u Pozorištu na Terazijama.
(MONDO - tekst i foto: Dragana Todorović)