
Nemačka modna kuća "Hugo Bos" (Hugo Boss) razmatra mogućnost lansiranja na tržište kolekcije nakita, moguće putem preuzimanja neke firme koja se time bavi, izjavio je direktor kompanije Bruno Selcer (Saelzer) u intervjuu nemačkom izdanju "Fajnenšel tajmsa" (Financial Times).
Pored ekskluzivne kolekcije muške i ženske odeće, kompanija "Hugo Bos" već nudi i sopstvenu kolekciju obuće i modnih dodataka, a prodaje i naočare, parfeme i donji veš sa svojim zaštitnim znakom.
Selcer je istakao da je ideja o lansiranju kolekcije nakita tek u razmatranju i da grupacija razmišlja o mogućnosti preuzimanja neke kompanije koja posluje u tom sektoru, prenela je agencija DPA.
Prvi čovek "Hugo Bosa" je potvrdio da u rastu prihoda te modne kuće, a posebno u prihodima od prodaje muške odeće, ključnu ulogu igraju privrede Kine i Rusije, a da bi za deset godina najveće tržište ove robne marke mogle da postanu SAD.
U Kini, gde je "Hugo Bos" tržišni lider, očekuje se da će ove godine biti zabeleženi rast prihoda od 20 odsto, a na ruskom tržištu bi prihodi mogli da porastu 25 odsto, kažu u nemačkoj kompaniji
Pored ekskluzivne kolekcije muške i ženske odeće, kompanija "Hugo Bos" već nudi i sopstvenu kolekciju obuće i modnih dodataka, a prodaje i naočare, parfeme i donji veš sa svojim zaštitnim znakom.
Selcer je istakao da je ideja o lansiranju kolekcije nakita tek u razmatranju i da grupacija razmišlja o mogućnosti preuzimanja neke kompanije koja posluje u tom sektoru, prenela je agencija DPA.
Prvi čovek "Hugo Bosa" je potvrdio da u rastu prihoda te modne kuće, a posebno u prihodima od prodaje muške odeće, ključnu ulogu igraju privrede Kine i Rusije, a da bi za deset godina najveće tržište ove robne marke mogle da postanu SAD.
U Kini, gde je "Hugo Bos" tržišni lider, očekuje se da će ove godine biti zabeleženi rast prihoda od 20 odsto, a na ruskom tržištu bi prihodi mogli da porastu 25 odsto, kažu u nemačkoj kompaniji
Pridruži se MONDO zajednici.