Italijanski "Fijat" predstavio je novu verziju svog modela "bravo", koja bi trebalo da mu pomogne da postigne bolji uspeh na profitabilnom tržištu automobila srednje klase.
Italijanski "Fijat" predstavio je novu verziju svog modela "bravo", koja bi trebalo da mu pomogne da postigne bolji uspeh na profitabilnom tržištu automobila srednje klase.Novo vozilo sa petoro vrata, koje će se naći u prodaji u februaru, jedan je od 23 modela koje kompanija planira da proizvede do 2010. godine, kako bi povećala prodaju na 2,8 miliona vozila godišnje.
Juče predstavljen "bravo" je preuredjena verzija ranijeg modela sa troje vrata. Na predstavljaju je rečeno da je reč o luksuznijoj zameni za "Fijatov" automobil "stilo" koji nije naišao na dobar prijem kod kupaca.
Predsednik "Fijata" Luka Kordero di Montecemolo izjavio je da se radi o lepom, prostranom automobilu, s mnogo tehnoloskih novina i izuzetnog kvaliteta.
Novi "bravo" se proizvodi u fabrici u mestu Frozinone, južno od Rima. "Fijat" računa da će uspeti godišnje da prodaje 120.000 komada, što će biti sasvim solidna cifra za ozbiljan ulazak u srednju klasu porodičnih automobila, u kojoj se nalaze "Folksvagenov" model "golf", "pežo 7", "astra" koju proizvodi "Dženeral motors" i "ford fokus."
Biće to jedina "Fijatova" robna marka u srednjoj klasi vozila, što je naišlo na odobravanje analitičara, koji smatraju da kompanija mora da ima svoje adute u tom segmentu kako bi nastavila najnoviji uspešan poslovni rezultat.
Dobra prodaja kompaktnih porodičnih kola, pre svega modela "grande punto" omogućila je "Fijatovoj" filijali "Fijat auto" da u četvrtom tromesečju posluje sa profitom od 95 miliona evra, gotovo petostruko većim od 21 milion u prethodnoj godini."Fijat" je lane prodao oko dva miliona vozila.
(Tanjug)