"Harli-Dejvidson" motori imaju kultni status među bajkerima i onima koji bi to želeli da budu. Pitali smo neke od vozača zašto je to tako.
"Dva su razloga, prvi što sam metalac, a metalac ne sme da sedne na nešto drugo, bar su mene tako učili. Drugi razlog, zato što 'harlija' možeš da voziš sporo i da izgledaš kul i da se ne glupiraš“, objasnio nam je jedan od zaljubljenika u ovaj motor.
"Zahvalan za održavanje, zahvalan za vožnju, dobar, udoban motor“, nabrojao je njegove vrline drugi zaljubljenik u ove motore.
"Pravi muški motor, 110 godina ista priča, ne menja se“, istakao je treći.
Priča o "harliju“ počinje 1903. u Milvokiju sa jednocilindričnim motociklom koji je zamišljen kao motor za trke. U početku je kompanija beležila skromnu prodaju – kupljen je jedan od tri vozila koliko su proizvodili godišnje.
U međuvremenu, "harli“ je dobio na popularnosti, kompanije je postala jedna od retkih koje su preživele sve ekonomske krize i ozbiljnu konkurenciju iz Japana. Od 2011. i u Beogradu postoji zvanično predstavništvo.
"Odličan je za ove naše puteve, uzane, krivine, za sve je meni odličan“, kaže jedan od vozača.
"Polako, bez žurbe, sa 'harlijem' se tako putuje, druženje je u prvom planu, nema preticanja, nema divljanja“, dodaje drugi.
Još jedna prednost "harlija“ je mogućnost prilagođavanja motora želji kupca.
"Ljudi najčešće motor prilagođavaju putu, uzimaju bisage, vizir, zaštitu od vetra...“, objasnio je Nikola Popović, šef servisa za "Harli-Dejvidson" motore.
Put dug 110 godina "harli" će obeležiti velikom proslavom u prestonici Italije od 13. do 16. juna.
"U Rimu će biti proslava na kojoj ćemo i mi učestvovati, iz Beograda kreće 22 motora, tamo će čak i papa blagosiljati motore, biće to veliki događaj, očekujemo oko 200.000 ljudi“, istakla je Ružica Vasić, marketing menadžer "Harli-Dejvidsona“.
(MONDO, video i foto Marija Atanasković)
"Dva su razloga, prvi što sam metalac, a metalac ne sme da sedne na nešto drugo, bar su mene tako učili. Drugi razlog, zato što 'harlija' možeš da voziš sporo i da izgledaš kul i da se ne glupiraš“, objasnio nam je jedan od zaljubljenika u ovaj motor.
"Zahvalan za održavanje, zahvalan za vožnju, dobar, udoban motor“, nabrojao je njegove vrline drugi zaljubljenik u ove motore.
"Pravi muški motor, 110 godina ista priča, ne menja se“, istakao je treći.
Priča o "harliju“ počinje 1903. u Milvokiju sa jednocilindričnim motociklom koji je zamišljen kao motor za trke. U početku je kompanija beležila skromnu prodaju – kupljen je jedan od tri vozila koliko su proizvodili godišnje.
U međuvremenu, "harli“ je dobio na popularnosti, kompanije je postala jedna od retkih koje su preživele sve ekonomske krize i ozbiljnu konkurenciju iz Japana. Od 2011. i u Beogradu postoji zvanično predstavništvo.
"Odličan je za ove naše puteve, uzane, krivine, za sve je meni odličan“, kaže jedan od vozača.
"Polako, bez žurbe, sa 'harlijem' se tako putuje, druženje je u prvom planu, nema preticanja, nema divljanja“, dodaje drugi.
Još jedna prednost "harlija“ je mogućnost prilagođavanja motora želji kupca.
"Ljudi najčešće motor prilagođavaju putu, uzimaju bisage, vizir, zaštitu od vetra...“, objasnio je Nikola Popović, šef servisa za "Harli-Dejvidson" motore.
Put dug 110 godina "harli" će obeležiti velikom proslavom u prestonici Italije od 13. do 16. juna.
"U Rimu će biti proslava na kojoj ćemo i mi učestvovati, iz Beograda kreće 22 motora, tamo će čak i papa blagosiljati motore, biće to veliki događaj, očekujemo oko 200.000 ljudi“, istakla je Ružica Vasić, marketing menadžer "Harli-Dejvidsona“.
(MONDO, video i foto Marija Atanasković)
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji