Vlasnici automobila marke "reno" više su glasali za Segolen Roajal nego za Nikolu Sarkozija, dok su vlasnici "pežoa" i "sitroena" glasali obrnuto, pokazala je anketa koju je obavio francuski institut za istraživanje javnog mnenja CSA.
Vlasnici automobila marke "reno" više su glasali za Segolen Roajal nego za Nikolu Sarkozija, dok su vlasnici "pežoa" i "sitroena" glasali obrnuto, pokazala je anketa koju je obavio francuski institut za istraživanje javnog mnenja CSA.U prvom krugu predsedničkih izbora u Francuskoj, 29 odsto vlasnika "renoa" glasalo je za kandidatkinju socijalista, 25 odsto za desničarskog kandidata iz Unije za narodni pokret, 20 odsto za Fransoa Bajrua (centar) i 10 odsto za Žan-Mari Le Pena (krajnja desnica) .
Što se tiče vlasnika automobila "pežo", njih 32 odsto opredelilo se za Sarkozija, 28 odsto za Roajalovu, a samo po 14 odsto za Bajrua i Le Pena.
Istraživanjem je bilo obuhvaćeno 5.009 osoba koje su glasale u prvom krugu predsedničkih izbora, prenele su agencije.
"Odredjena simbolika oko marke 'reno' postoji i dalje", ističe se u anketi čiji su rezultati objavljeni u automobilskom časopisu "Argis de l'otomobil".
"Automobil je i dalje spoljašni znak neke pripadnosti, prepoznatljivosti", navode u institutu CSA.
(Tanjug)