
Vozači ta dva modela, proizvedena između marta i oktobra 2009, žalili su se da moraju jače nego ranije da nagaze kočnicu.
Portparol kompanije u Tokiju navodi da je zbog slabosti materijala dolazilo do pukotina kroz koje je azot kapao u tečnost za kočnice, utičući na efikasnost kočenja. Nije prijavljena nijedna nesreća, ali je "Tojota" primila više od 90 žalbi od kupaca širom sveta, dodala je portparol.
Kompanija će povući 117.000 vozila u Japanu, 91.000 u Severnoj Americi, 30.000 u Evropi i 3.000 u azijsko-pacifičkom regionu.
"Tojota" je, zbog raznih problema, u poslednjih nekoliko godina povukla milione vozila, ugrozivši nekadašnju reputaciju zasnovanu na bezbednosti i pouzdanosti.
(Tanjug)
Portparol kompanije u Tokiju navodi da je zbog slabosti materijala dolazilo do pukotina kroz koje je azot kapao u tečnost za kočnice, utičući na efikasnost kočenja. Nije prijavljena nijedna nesreća, ali je "Tojota" primila više od 90 žalbi od kupaca širom sveta, dodala je portparol.
Kompanija će povući 117.000 vozila u Japanu, 91.000 u Severnoj Americi, 30.000 u Evropi i 3.000 u azijsko-pacifičkom regionu.
"Tojota" je, zbog raznih problema, u poslednjih nekoliko godina povukla milione vozila, ugrozivši nekadašnju reputaciju zasnovanu na bezbednosti i pouzdanosti.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.