
Otkako je Edi Sliman seo na čelo kreativne direkcije modne kuće "Saint Laurent Paris", bura oko iste još uvek ne jenjava.
Stupce u medijima Sliman je prvo punio javnim prepirkama s kolegama iz modne branše, a pominjan je i zbog neobičnog izbora zaštitnih lica u kampanjama, među kojima su najbizarnija bila Merlin Menson i Kortni Lav.
Osim toga, modnim insajderima nisu promakle ni neke "Saint Laurent Paris" krpice, čije etikete otkrivaju basnoslovne cene.
Nedavno su modni sladokusci bili šokirani cenom jakne od poliestera koja košta 61.000 dolara, a novi šok je nastao zbog haljine predstavljene u sklopu jesenje kolekcije.
Mini haljina sa cvetnim printom košta 68.000 dolara, a mnogi se pitaju u čemu tačno leži njena posebnost, osim što su u nju ručno ušivene mikro perlice.
Bilo kako bilo, čini se da fama koja se stvara oko pojedinih odevnih komada iz kompanije "Saint Laurent" na ruku najviše ide samom Ediju.
(MONDO, foto: Saint Laurent)
Stupce u medijima Sliman je prvo punio javnim prepirkama s kolegama iz modne branše, a pominjan je i zbog neobičnog izbora zaštitnih lica u kampanjama, među kojima su najbizarnija bila Merlin Menson i Kortni Lav.
Osim toga, modnim insajderima nisu promakle ni neke "Saint Laurent Paris" krpice, čije etikete otkrivaju basnoslovne cene.
Nedavno su modni sladokusci bili šokirani cenom jakne od poliestera koja košta 61.000 dolara, a novi šok je nastao zbog haljine predstavljene u sklopu jesenje kolekcije.
Mini haljina sa cvetnim printom košta 68.000 dolara, a mnogi se pitaju u čemu tačno leži njena posebnost, osim što su u nju ručno ušivene mikro perlice.
Bilo kako bilo, čini se da fama koja se stvara oko pojedinih odevnih komada iz kompanije "Saint Laurent" na ruku najviše ide samom Ediju.
(MONDO, foto: Saint Laurent)
Pridruži se MONDO zajednici.