U tih šest zemalja, tajni kupci su od 17. maja do 22. juna posetili 800 objekata - autosalona, turističko-ugostiteljskih objekata, banaka, maloprodaje, prodajnih mesta telekomunikacijskih preduzeća, benzinskih postaja, supermarketa i uslužnih objekata.
Vodili su računa o pet osnovnih elemenata dobre usluge: pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, predstavljanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda i zahvalnosti za posetu.
Najviše goste pozdravljaju Hrvati, a najmanje Crnogorci. U Srbiji su najbolji u utvrđivanju potreba kupaca, dok su u Bosni i Hercegovini u toj kategoriji najlošiji.
U Crnoj Gori trgovci najbolje poznaju proizvode koje prodaju što se ne bi moglo reći za Bosnu i Hercegovinu, koja je u toj kategoriji ostvarila najlošiji rezultat.
Najviše dodatnih proizvoda se nudi u Sloveniji, a najmanje u Makedoniji. U zahvalnosti kupcima najbolji su Hrvati, a najlošiji Makedonci i Crnogorci.
Hrvatska je najbolje rezultate ostvarila u autosalonima dok su najgori supermarketi.
Istraživače brinu turizam i ugostiteljstvo gde je poštovano nešto više od 80 odsto standarda kvaliteta usluge što ne smatraju dobrim rezultatom.
"Zašto navijači Crvene zvezde to rade?": NBA as tražio objašnjenje, jedan detalj mu nije jasan
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Zašto je Emir Kusturica promenio veru i postao Nemanja? Prozvali ga izdajnikom, a zbog istine su zanemeli svi
Srbija ostaje jedina reprezentacija bez stranaca! Šok u evropskoj košarci, poklekla i velika košarkaška sila!