Kompanija "Barberi" postoji već 157 godina. Već nekoliko decenija taj luksuzni brend je statusni simbol širom sveta, s obzirom na to da se njihova garderoba, ali i kišobrani i ostali modni detalji, mogu videti i na britanskoj kraljici lično.

Da li zbog toga, ili zbog kreativnosti "Barberi" dizajnerskog tima, prihodi ove modne kuće rastu, uprkos ekonomskoj krizi. Tako je u prvom tromesečju ove godine, zaključno sa 30. junom, ostvaren prihod u maloprodaji od 503 miliona dolara.

U prodavnicama je zabeležen rast prodaje od 13 odsto, nakon osmoprocentnog rasta iz poslednjeg kvartala prethodne finansijske godine.

U kompaniji kažu da je rastu prihoda najviše doprinela orodaja odeće i kožne galanterije, ali muških modnih dodataka.

"Barberi" je ostvario dvocifreni rast prodaje u azijskopacifičkom regionu i na američkom kontinentu, i visok jednocifreni rast prodaje u Evropi, Bliskom istoku, Indiji i Africi.