Luksuzni britanski modni brend "Barberi" (Burberry)zabeležio je u prvom tromesečju rast prihoda od 18 odsto, pre svega zbog velike potražnje za kolekcijom proleće/leto 2013.
Da li zbog toga, ili zbog kreativnosti "Barberi" dizajnerskog tima, prihodi ove modne kuće rastu, uprkos ekonomskoj krizi. Tako je u prvom tromesečju ove godine, zaključno sa 30. junom, ostvaren prihod u maloprodaji od 503 miliona dolara.
U prodavnicama je zabeležen rast prodaje od 13 odsto, nakon osmoprocentnog rasta iz poslednjeg kvartala prethodne finansijske godine.
U kompaniji kažu da je rastu prihoda najviše doprinela orodaja odeće i kožne galanterije, ali muških modnih dodataka.
"Barberi" je ostvario dvocifreni rast prodaje u azijskopacifičkom regionu i na američkom kontinentu, i visok jednocifreni rast prodaje u Evropi, Bliskom istoku, Indiji i Africi.