Istraživanje je pokazalo da dok se fokusiramo na to da održimo ravnotežu više razišljamo o alternativama proizvoda koje bismo kupili i biramo najbolji mogući proizvod, umesto najjeftinijeg ili koji bismo najradije odabrali.
Profesor marketinga Džefri Larson i Deron Bileter sproveli su studiju u kojoj su ispitivali odnos između fizičkog osećaja i odluka koje donosimo prilikom kupovine.
"Ako trošite previše novca u kupovini, trebalo bi da razmislite o tome da obujete cipele na visoku štiklu kada idete u šoping", rekao je Larson.
Ipak, štikle nisu jedini način da se uštedi novac. Istraživači su ispitivali i kakve odluke o kupovini donose potrošači kada stoje na jednoj nozi, igraju igricu dok razmišljaju o tome šta će da pazare ili sede "zavaljeni" u stolici dok kupuju putem Interneta.
Bileter naglašava da ljudi treba da razmisle o tome kako fizički osećaj utiče na njihove odluke u šopingu: "Treba da sednemo na trenutak i razmislimo: 'Da li ja ovo stvarno želim ili cipele koje nosim utiču na moj izbor'?"
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji