Radi se o tri potpuno nove linije motora u okviru kojih je razvijeno 13 raziličitih motora, navodi se u saopštenju.

Program počinje pojavom novih 1,6 litarskih turbo motora, koji su prvi izdanak nove generacije linije benzinskih i dizel motora srednje veličine.

Novi motori žele da pruže odgovor na rastuću potražnju za pogonskim jedinicama male zapremine koji istovremeno nude veliku snagu i obrtni momenat sa smanjenom potrošnjom goriva i emisijom CO2.

Novi 1,6 SIDI turbo benzinski motor, sa paljenjem pomoću svećica sa direktnim ubrizgavanjem (Spark Ignition Direct Injection), razvija 125 kW/170 ks i 280 Nm obrtnog momenta (uključujući funkciju overboost), što je 12 odsto više u odnosu na najbližu konkurenciju. Ovaj motor je na raspolaganju u modelu "astra" na "zafiri tourer" i novom kabrioletu "kaskada".

Novi 1.6 CDTI motor sa 100 kW/136 ks predstavlja prvi Opelov potpuno aluminijumski dizel motor.

Novi dizelaš će debitovati na modelu "zafira tourer" iz tekuće godine, a vremenom će biti uveden i u druge "Opelove" modele.

Oba motora se kombinuju sa sledećom generacijom ručnih menjača, a "Opel" je uložio preko 50 miliona evra u svoje evropske fabrike kako bi unapredio svoje aktuelne petostepene i šestostepene ručne sisteme prenosa.