Prodaja jednog automobila u velikoj konkurenciji fabrika motornih vozila u Češkoj može da košta čak 1.500 evra.
Prodaja jednog automobila u velikoj konkurenciji fabrika motornih vozila u Češkoj može da košta čak 1.500 evra.Prema računici koliko se ulaže u reklamne kampanje a koliko se automobila proda u Češkoj, dnevnik "Mlada fronta Dnes" zaključuje da prodaja najmanje košta popularnu domaću Škodu, a najviše Micubiši. Reklama po prodatom vozilu koštala je Škodu prošle godine 227 evra.
Na drugom mestu je Ford sa tri puta većim reklamnim izdacima, dok je najviše po vozilu uložio Micubiši - preko 1.500 evra.
"Konkurencija medju proizvodjačima automobila je takva da nijedna firma ne može sebi da dopusti luksuz da prodaje bez reklame", kaže Martin Harvat, direktor reklamne agencije Mark BBDO.
Koliko Škoda uštedi kod kuće, toliko više ulaže u svoj lik na zapadnim tržištima gde je do pre desetak godina bila popularna samo u vicevima.
Skoro 800.000 evra koštala je najnovija TV reklama "slatka fabija" u Velikoj Britaniji za novu verziju najmanjeg škodinog modela.
(Beta)