Čizmama poznatim pod nazivom i "Velingtonke", svetsku slavu doneo je Artur Velesli, prvi vojvoda od Velingtona koji je obožavao da ih nosi tokom lova i uopšte tokom aktivnosti van dvorca.

Tada su bile napravljene od kože, da bi se kasnije, sa popularnošću, prilagođavale širokim narodnim masama koje su ih nosile.

Danas, "Velingtonke" se prave uglavnom od PVC u svim mogućim bojama, dezenima i brendovima.

Interesantno je da ni luksuzne dizajnerske kuće nisu ostale imune na ovaj "trend iz naroda", pa je tako "Valentino" za hladnu sezonu pripremio svoj model sa plastičnim bodljama po ceni od 400 dolara!

"Armani" nudi dve varijante – pliće sa visokim sjajem i duboke mat po ceni od oko 200 dolara.

"Sergio Rossi" se odlučio za futuristički dizajn ovog istorijskog modela – svojim čizmama dodao je značajnu platformu i cenu od 350 dolara.

Brend "Dirty Laundry" rešio je da dva modela spoji u jedan – nudi bajkerske čizme od gume po ceni od 50 dolara, dok "Burberry" ne odustaje od svog prepoznatljivog dezena po ceni od 450 dolara.

Ukoliko vam "marka" nije bitna, možete ovakve ili slične naći i u našim prodavnicama po cenama koje se kreću od 2.000 dinara do 7.000.

Najvažnije je da kada počnu teške jesenje kiše imate obuću koja će štiti vaša stopala, a da pri tom izgledate moderno i simpatično.