Momci možda kupuju ređe nego što je to slučaj sa damama, ali kada to rade, uglavnom obraćaju pažnju na kvalitet, a ne kvantitet. U prilog tome govori i činjenica da je 41 odsto ispitanika u anketi reklo da vole da potroše novac na manji broj skupljih stvari, umesto na gomilu jeftinih i nepotrebnih.
Da li je neki brend poznat li ne, važno je za čak 60 odsto muškaraca koji na osnovu toga donose odluku o kupovini, dok će nešto manji broj dama, oko 40 odsto, obratiti pažnju na marku.
Ipak, čini se da su muškarci odlučniji od žena kada je reč o kupovini. Dok će dame probati na desetine različitih "krpica", ogledati se po nekoliko minuta i dugo razmišljati o tome kako im određeni komad garderobe stoji, čak 59 odsto muškaraca odluči da li će i šta će kupiti u prvih nekoliko minuta od ulaska u radnju.
"Zašto navijači Crvene zvezde to rade?": NBA as tražio objašnjenje, jedan detalj mu nije jasan
Vezenkov zabija nož u leđa Bugarima: Bomba u Eurobasket 2025, MVP Evrolige menja reprezentaciju?
Priveden bivši košarkaš Partizana i reprezentacije: Optužen za nasilje u porodici!
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Zašto je Emir Kusturica promenio veru i postao Nemanja? Prozvali ga izdajnikom, a zbog istine su zanemeli svi