Umesto toga, ova kompanija planira da se fokusira na reklamiranje vozila marke "opel", koja se proizvode u Nemačkoj, kao i na reklamiranje britanske marke "vokshol", dok će se u narednim godinama fokusirati na plasman luksuznih modela "kadilak" u Evropi.

Ova odluka će ugroziti profit "Dženeral motorsa" i uzrokovati troškove u visini od 700 miliona do milijardu dolara u periodu između poslednjeg kvartala 2013. i prvog tromesečja 2014. godine, navodi se u saopštenju ove kompanije.

"GM-ov brend 'ševrolet' više neće imati vodeće prisustvo u zemljama zapadne i istočne Evrope, zbog teške ekonomske situacije na kontintentu", dodaje se u saopštenju.

Od 2016. godine "GM" će prodavati samo poznate modele "ševroleta" poput "korvete" u zapadnoj Evropi, dok će druge modele nastaviti da prodaje u Rusiji i grupi bivših sovjetskih republika iz Zajednice nezavisnih država .