![](/img/placeholders/placeholder-mondo.png)
Na usluge je, kako je objasnio, bilo 1.700 pritužbi, i to uglavnom na zanatske, dok je za bespravan rad bilo 1.400 prijava.
Macura je ocenio da je broj prijava povećan u ovoj godini, navodeći da je u 2012. godini Trižišna inspekcija dobila 4.462 prijave.
"Tržisna inspekcija upravno ne rešava reklamacije potrošača, već samo zakonsku obavezu trgovca da odgovori u roku od 15 dana", rekao je Macura.
Inspektori, kako je dodao, u skladu sa svojim planom aktivnosti svakodnevno kontrolišu robu, kako sa aspekta usaglašenosti i bezbednosti proizvoda, tako i sa aspekta vođenja propisane evidencije, kao i u delu zaštite prava intelektualne svojine.
"Većina trgovaca je spremna da odgovara na pritužbe potrošača i da rešava prigovore na korektan način prema potrošačima. Svakako da postoje i oni drugi, nesavesni koji ne odgovaraju na pritužbe potrošača i takvih je, prema evidenciji iz prijava podnetih Tržišnoj inspekciji, u 2013. godini bilo 260, a u celoj 2012. godini je takvih prijava bilo 212", zaključio je Macura.
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
"Ako se bilo šta loše desi, odgovorni su Partizanov predsednik i trener": Čović se još jednom oglasio pred meč
Završen protest studenata u Kragujevcu: Petnaestočasovne blokade pod nazivom "Sretnimo se na Sretenje"