"Srećan sam i uzbuđen kao kad mi izlazi novi album", izjavio je pevač uoči predstavljanja svog parfema.
On veruje da će "Miljacka", parfem koji je kreirala ekipa profesionalaca od Sarajeva do Pariza, potući po popularnosti i traženosti parfeme svetskih zvezda, mada Halid ne zna koji su sve sastojci upotrbljeni, piše "Dnevni avaz".
"Pogodili smo moderan dizajn, a miris nikoga ne ostavlja ravnodušnim", pohvalio se Bešlić.
Sa njim se slažu i stručnjaci za parfeme koji su ga u konkurenciji s parfemima koje potpisuju svetske zvijezde proglasili najboljim. Razlog je taj što u "Miljacki" ima 18 odsto parfema, dok u većini takvih proizvoda ima jedva desetak. Bočica od 50 mililitra košta oko 65 KM (nešto više od 33 evra).
Glumcu Enisu Bešlagiću (38), Halidovom prijatelju, dopao se miris "Miljacke" i kaže da će ga sigurno svaki dan koristiti.
Inače, svoje parfeme prodavali su i Danijela Martinović, Leonarda Boban i Toni Cetinski, ali su povučeni iz prodaje jer, navodno, nisu bili traženi.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji