Iz kompanije je saopšteno da je širenje na Srbiju deo regionalne ekspanzije ovog servisa koji bi u predstojećim nedeljama trebalo da zaživi i u ostalim balkanskim zemljama, počevši od Bugarske i Rumunije.

"Sa 60 miliona ljudi i rastućom penetracijom Interneta, region Balkana za nas predstavlja veliku priliku koja će dodatno podstaći rast naše kompanije na svetskom nivou. Želimo da iskoristimo ovu priliku i tako postanemo vodeća platforma za online naručivanje hrane u regionu", izjavio je za Netokraciju direktor za Centralnu i Istočnu Evropu, Pauel Hitri.

Lansiranje Foodpande najavljeno je i u Makedoniji i Albaniji, pri čemu će se predstavništvo za ova tržišta nalaziti u Makedoniji usled logističkih prednosti. Na dan lansiranja, koji još nije preciziran, svaki od lokalnih servisa sarađivaće u proseku sa oko 100 restorana pri čemu će se taj broj konstantno povećavati kako prisustvo jednog od najvećih servisa za naručivanje hrane putem Interneta bude raslo.