Novo piće namenjeno je pre svega mladima koji ne konzumiraju gazirane napitke, saopštili su predstavnici kompanije za francusko tržište.

"Finli" će biti u pakovanju od 0,25 litara.

Nova marka bezalkoholnog napitka biće prvo lansirana u Francuskoj, a potom postepeno i na ostala tržišta širom sveta.

"Finli" će se proizvoditi u tri različita ukusa - pomorandža i brusnica, limun i cvet zove i pulpa pomarandže.

Piće će biti niskokalorično, sa 20 kalorija na 100 mililitara.

"Ovo je najambiciozniji projekat kompanije još od lansiranja 'koka-kole ziro' 2007. godine", saopštili su predstavnici marketinškog tima kompanije.

"Novi napitak sa crnim logom namenjen je populaciji od 25 do 45 godina koja u vreme pauza na poslu konzumira 'lagane napitke', kao što su čaj, kafa ili voda", objašnjavaju predstavnici "Koka-kole".