Švedski proizvođač automobila "Volvo" radi na razvoju sistema koji će omogućiti isporuku paketa naručenih putem Interneta direktno u automobil kupca, umesto na kućnu adresu.
"Sistem će omogućiti kupcima da im ono što su kupili bude isporučeno direktno u automobil, bez obzira na to gde su. Pomoću pametnog telefona ili tablet uređaja, vlasnik automobila će biti obavešten kada poštanska služba namerava da nešto ostavi u vozilo ili pokupi iz vozila.
Vlasnik automobila potom prihvata isporuku i može da prati kada se vozilo otvara", navodi "Volvo".
Tehnologija bi obezbedila rešenje za ljude koji su stalno u pokretu i žele da prime isporuke i kada su daleko od kuće ili kancelarije. Kompanija dodaje da neuspešne isporuke koštaju kurirske kompanije oko milijardu evra godišnje, na ime naknadnih isporuka.
"Budući automobili će biti mnogo više od samo prevoznog sredstva", navodi kompanija, koja će novu tehnologiju predstaviti na Kongresu mobilnog sveta u Barseloni, koji će se održati 24. i 25. februara.
Švedska kompanija u kineskom vlasništvu želi da se pozicionira kao jedna od najinventivijih na automobilskom tržištu i obećala je da će se prvi automobil sa auto-pilotom naći na švedskim putevima 2017, kao i da od 2020. niko neće biti povređen na putevima u "Volvo" automobilima.