Istorijsko zdanje "Gran Pale", gde čuveni brend tradicionalno organizuje svoje glamurozne modne revije, pretvoreno je za tu priliku u pravi supermarket sa rafovima ispunjenim raznim "šanel" proizvodima, poput testenine, sireva, soseva, deterdženata i raznih drugih svakodnevnih potrepština.

"Za mene je supermarket pop art današnjice", rekao je Lagerfeld na kraju defilea, priznajući da on sam retko zalazi u tu vrstu prodavnica.

Gurajući kolica jarkih boja i pretvarajući se da razmenjuju najnovije tračeve, manekenke su sa polica uzimale artikle - "Coco" pivo, belo vino "Šato Gabrijel" ili "Šanel" pavlaku.

Druge su, pak, nosile metalne korpe sa prepoznatljivim lancem koji ovaj brend često koristi umesto ručki za svoje torbe.

Nova "Šanel" kolekcija za jesen/zimu odlikuje se jaknama od tvida, uskim pantalonama, patikama sa šljokicama, kao i živim bojama - od naradžaste do fluorescentno ružičaste.

Revija je bila praćena glasnom pop muzikom koja je povremeno prekidana obaveštenjima poput "mala Marin čeka roditelje na kasi" ili "Gospođa Marten da se javi na odeljenje pijace".

Lagerfel je rekao da je kompanija "Šanel", koja nije štedela kako bi stvorila atmosferu tipičnog francuskog supermarketa, kreirala više od 500 "proizvoda" i izložila više od 100.000 artikala od kojih će deo kasnije biti poklonjen dobrotvornim organizacijama.

"Koncept supermarketa je sjajna ideja jer modu prikazuje u realnom okruženju", rekla je francuska glumica i pevačica Vanesa Paradi, koja je bila jedna od mnogobrojnih poznatih ličnosti prisutnih na reviji.

Lagerfeld, koji je nedavno napunio 80 godina, nalazi se već tri decenije na čelu modne kuće "Šanel". Mnogi smatraju da je najzaslužniji za to što je brend uspeo da ostane u korak s vremenom, a ipak veran svojoj tradiciji.