Zapravo, trik je u tome što su dizajnirane kao 2D crteži - sa crnim ivicama i "čudnim" uglovima - i zaista, kada ih vidite, lako je zbuniti se.
"Volimo da zbunujemo ljude, ali još nam je draže kada shvate da su torbe prave i počnu da se smeju", kaže dizajnerski duo Rika Lin i Čej Su.
One su svoj brend nazvale Jump From Paper, a tašne su dizajnirale 2010. godine. Međutim, prodaja im je tada slabo išla. Za razliku od tadašnje nezainteresovanosti kupaca za "tašne iz crtaća", one su sada izuzetno popularne u 25 različitih država.
U okviru brenda Jump From Paper, pored ženskih tašni, mogu se naći i one nešto veće torbe, rančevi, torbe za laptopove i iPadove, novčanici, kao i torbe namenjene muškarcima, a koštaju od 30 do 150 evra.
Dizajnerski dvojac Rika Lin i Čej Su kažu da je dizajn njihovih proizvoda "šaren, neobičan i sa smislom za humor".
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina