U ovim modernim vremenima sa skoro neograničenim mogućnostima, svi želimo da predstavimo sebe na najbolji mogući način.

Frizura, odeća, obuća, parfem... sve to čini sliku koji prikazujemo drugima.

Ne možemo pretpostaviti stoga ko bi želeo da miriše poput bradatog ratnika iz devetog veka koji se retko kupao, u slobodno vreme je pljačkao sela i sa sebe nije skidao krvlju uprljanu opremu za borbu. Dotičnom je šlem skrivao prljavu, čupavu kosu, pa verujemo da nije mnogo novca trošio na frizera, kao njegovi naslednici vekovima kasnije.

Bilo kako bilo, baš takav miris želeli su da ožive turistički radnici britanskog grada Jorka,  pa su zato inicirali kreiranje afteršejva po ugledu na vonj slavnih Vikinga.

Ovaj svojevrsni napad na čulo mirisa trebalo bi da slavi junačku prošlost Jorka.

Nota afteršejva odiše morskom vodom, muljem, krvlju, kuvanim mesom i teškim alkoholom, a spas predstavlja doza borovine.

Da li će ova atrakcija uspeti da privuče više turista u Jork ostaje da vidimo za vikend, kada će biti njeno zvanično predstavljanje.