![](/img/placeholders/placeholder-mondo.png)
“Tojota” je krajem prošle godine najavila da će u sklopu prelaska na "zelenu" proizvodnju, koja manje zagađuje okolinu i troši manje resursa, od 2015. početi masovnu produkciju automobila na vodonik.
Jedan od direktora “Tojote”, Satoši Ogiso, izjavio je da to neće biti automobil na lizing, kojim se voze zvaničnici i slavne ličnosti, već auto "za svaki dan za obične ljude".
Svi vodeći proizvođači automobila, uključujući “Dženeral motors” i “Dajmler”, decenijama rade na automobilima koji kao gorivo koriste vodonik.
Stručnjaci ocenjuju da će vlade zemalja koje budu imale na ulicama takva vozila, morati da mnogo ulože u pumpe za punjenje kola vodonikom.
Skeptici kažu da će pumpe sa vodonikom biti još skuplje od onih za električne automobile, kao i da će biti potrebni novi i bezbedniji načini za proizvodnju, skladištenje i prevoz vodonika.
Kao prednosti vozila na vodonik, japanski stručnjak za automobile Koićiro Imoto navodi da se pune mnogo brže, kao obični automobile benzinom i da mogu da pređu više kilometara bez punjenja nego električni.
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
"Ako se bilo šta loše desi, odgovorni su Partizanov predsednik i trener": Čović se još jednom oglasio pred meč
Završen protest studenata u Kragujevcu: Petnaestočasovne blokade pod nazivom "Sretnimo se na Sretenje"