Nova "opel korsa" biće predstavljena ove godine, a u toku su finalne provere u kamuflažnom izdanju kako bi se testiralo fino podešavanje svih komponenti.
"Korsa E" ne donosi samo 1.0 Ekotek benzinski motor nove generacije sa šestostepenim ručnim sistemom prenosa, već i novu šasiju i bolje upravljanje, saopšteno je iz "Opela".
"Opelovi" inženjeri su u tajnosti izašli na puteve regije Palatinat jugoistočno od Frankfurta na Majni sa četiri prototipa kako bi verifikovali ispravnost modela.
Test-vozila su bila opremljena novim 1.0-litarskim trocilindričnim turbo motorom sa 85 kW/115 ks, sa Sport i Komfort šasijom.
Radi poređenja, aktuelna "korsa" 1.4 (74 kW/100 ks) i 1.4 Turbo (88 kW/120 ks) su bili u pratnji ovih test vozila.
Članovi "Opelovog" borda direktora, uključujući izvršnog direktora Karla-Tomasa Nojmana, potpredsednika sektora za inženjering Majkla Ejblsona i potpredsednika sektora prodaje i postprodaje Pitera Kristijana Kusperta, stavili su novu generaciju "korse" modela pod mikroskop.
Povratne informacije su veoma pozitivne. Pohvale na račun novog 1.0 Ekotek motora su bile jednoglasne, prednosti trocilindričnog motora - obrtni moment, vozivost i generisanje buke - u kombinaciji sa novim menjačem i šasijom, predvode listu najvažnijih detalja, navode članovi Odbora i inženjerskog tima.