Ova reklama deo je kampanje italijanske modne kuće "Roberto Kavali", a veliki broj muslimanskih vernika smatra je spornom jer "pojeftinjuje i degradira jedan od svetih simbola njihove vere", piše "Dejli mejl".
Slika Džordžije Mej i manekena iz reklame nije izazvala samo verbalne reakcije, već i proteste u Londonu, Dizeldorfu i Los Anđelesu.
Ako vam nije jasno šta je toliko sporno u reklami da bi neko protestovao, evo objašnjenja.
Naime, tetovaža slova H koja krasi tela gospođica Džeger i njenog partnera u reklami, predstavlja simbol korena arapske reči "Alah". To je zasmetalo sledbenicima islamskog sufizma, koji smatraju da je "tužno to što se ovaj simbol upotrebljava u svrhu sticanja novca" i zahtevaju da se sporni simbol izbaci iz reklame.
"Korišćenje svetog simbola kako bi se stekao novac je neučtivo, uvredljivo i ponižavajuće", rekao je jedan od demonstranata Nasim Bahadorani.
Roberto Kavali, koji ovaj simbol u svojim reklamama koristi još od 2011. godine, kaže da simboli nisu isti. Njegovu tvrdnju podržala je i Evropska unija, koja je odbacila zahtev grupe demonstranata da se sporno slovo H izbaci iz reklame.
Pogledajte.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji