Reklama za novi parfem "Džast Kavali" podigla je svet na noge. Razlog tome nije provokativan izgled Džordžije Mej Džeger, ćerke legendarnog Mika Džegera.
Ova reklama deo je kampanje italijanske modne kuće "Roberto Kavali", a veliki broj muslimanskih vernika smatra je spornom jer "pojeftinjuje i degradira jedan od svetih simbola njihove vere", piše "Dejli mejl".
Slika Džordžije Mej i manekena iz reklame nije izazvala samo verbalne reakcije, već i proteste u Londonu, Dizeldorfu i Los Anđelesu.
Ako vam nije jasno šta je toliko sporno u reklami da bi neko protestovao, evo objašnjenja.
Naime, tetovaža slova H koja krasi tela gospođica Džeger i njenog partnera u reklami, predstavlja simbol korena arapske reči "Alah". To je zasmetalo sledbenicima islamskog sufizma, koji smatraju da je "tužno to što se ovaj simbol upotrebljava u svrhu sticanja novca" i zahtevaju da se sporni simbol izbaci iz reklame.
"Korišćenje svetog simbola kako bi se stekao novac je neučtivo, uvredljivo i ponižavajuće", rekao je jedan od demonstranata Nasim Bahadorani.
Roberto Kavali, koji ovaj simbol u svojim reklamama koristi još od 2011. godine, kaže da simboli nisu isti. Njegovu tvrdnju podržala je i Evropska unija, koja je odbacila zahtev grupe demonstranata da se sporno slovo H izbaci iz reklame.
Pogledajte.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.