Seksepil 22-godišnje Džordžije u reklami je istaknut u prvi plan, ali burne reakcije izazvalo je istetovirano slovo H na različitim delovima njenog tela. Istu tetovažu ima i muškarac koji je zajedno sa njom snimio reklamu.

Ova reklama deo je kampanje italijanske modne kuće "Roberto Kavali", a veliki broj muslimanskih vernika smatra je spornom jer "pojeftinjuje i degradira jedan od svetih simbola njihove vere", piše "Dejli mejl".

Slika Džordžije Mej i manekena iz reklame nije izazvala samo verbalne reakcije, već i proteste u Londonu, Dizeldorfu i Los Anđelesu.

Ako vam nije jasno šta je toliko sporno u reklami da bi neko protestovao, evo objašnjenja.

Naime, tetovaža slova H koja krasi tela gospođica Džeger i njenog partnera u reklami, predstavlja simbol korena arapske reči "Alah". To je zasmetalo sledbenicima islamskog sufizma, koji smatraju da je "tužno to što se ovaj simbol upotrebljava u svrhu sticanja novca" i zahtevaju da se sporni simbol izbaci iz reklame.

"Korišćenje svetog simbola kako bi se stekao novac je neučtivo, uvredljivo i ponižavajuće", rekao je jedan od demonstranata Nasim Bahadorani.

Roberto Kavali, koji ovaj simbol u svojim reklamama koristi još od 2011. godine, kaže da simboli nisu isti. Njegovu tvrdnju podržala je i Evropska unija, koja je odbacila zahtev grupe demonstranata da se sporno slovo H izbaci iz reklame.

Pogledajte.

VideoReklama Just Cavalli Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.