
Farmerke su već dugo nezaobilazni deo odeće u ormarima muškaraca i žena širom sveta, s obzirom na to da su udobne, praktične, mogu da se nose u različitim prilikama.
Međutim, prodaja džinsa tokom prošle godine pala je za šest odsto, što je prvi put nakon više decenija rasta.
Ljudi su počesli češće da nose trenerke i helanke umesto tradicionalnih farmerki.
"Helanke su zamenile farmerke u mojoj garderobi", rekla je Anita Ramasvami, iz srednje škole u Arizoni. "One mogu da izgledaju podjednako seksi kao i uske farmerke, ali su mnogo udobnije", kaže ona.
Međutim, džins nije mrtav iako je prodaja farmerki pala za šest odsto u SAD prema proračunima koji su završeni u junu, kao i prema istraživanju tržišta firme NPD Group, dok je prodaja helanki porasla za sedam posto.
I u "Levisu" kažu da su pogođeni novim "sportskim" modnim rendom. To ih je navelo da naprave novi dizajn klasičnih farmerki koje će imati više elastina i biće komforne kao i trenerke.