"Cadillac de Ville" obično viđamo samo u starim filmovima. Ove godine i na ulicama Leskovca. Otkud sad to?

Bratislav Jović i Igor Marjanović su iz Amerike uvezli tri modela "Cadillac de Ville" automobil i zasukali rukave da bi ga potpuno sredili.

Restauracija traje već godinu i po dana, na njoj je do sada učestvovalo između 15 i 25 ljudi. Utrošeno je dosta novca samo na jedan automobil: hromiranje branika sa poliranjem i bakarisanjem koštalo 3.000 evra, a originalne gume naručene iz Amerike plaćane su 400 do 500 evra po komadu. Poneki delovi stigli su iz Švedske i Holandije.

I "šminkanje" još nije gotovo.

Ali ovaj lepotan iz 1960. godine privlači pažnju.

"Gde god se zaustavimo, ljudi odmah vade telefone da ga slikaju, mašu nam u prolazu i slično. Mislim da u Srbiji postoje još samo dva ili tri komada kod drugih vlasnika. Mi smo se ozbiljno prihvatili ovog posla, uvezli smo još dva primerka, tako da ukupno imamo tri komada. Kada smo ih uvozili, čudili su se šta će nam toliko star auto sa motorom od šest i po hiljada kubika, ali kada negde stanemo pa nas ljudi pitaju mogu li da se slikaju pored njega, onda shvatimo da se sav trud isplatio. Nisu to neki džipovi, BMW ili Audi, pa da stvaraju antipatiju, već su ovo nesvakidašnji automobili koji imaju određenu draž", ispričao je Bratislav Jović za sajt Polovniautomobili.com

Iako su Igor i Bratislav postavili oglas za prodaju ovog kadilaka kažu da trenutno o tome ne razmišljaju, već da su samo želeli da provere da li se sav trud isplati.

U kabini ima mnogo prostora. Mada je ovaj primerak registrovan za četiri osobe, postoje i verzije registovani za šestoro, pri čemu na prednjoj klupi sedi troje. Prtljažnik je takođe ogroman, tako da nema brige za smeštanje velikih kofera.

Bratislav objašnjava da je u pitanju "udobna i komforna krstarica za uživanje u opuštenoj vožnji", mada u gradskoj vožnji "popije" od 25 do 30 litara na 100 kilometara, a na otvorenom oko 20 litara goriva.

"Vrlo lako dostiže 120 km/h i tom brzinom se kreće besprekorno. Može da ide i mnogo brže, ali na 160 do 170 km/h počinju da se osećaju neki nedostaci. Ipak ovaj automobil nije predviđen za tako velike brzine, ni za naše puteve. Što se tiče potrošnje goriva, nije veliki potrošač kada se u obzir uzme radna zapremina i snaga motora. Reč je o 6,4-litarskom agregatu, koji razvija 335 KS, a snagu na zadnje točkove prenosi automatski menjač sa tri stepena prenosa", dodaje Bratislav Jović.