
Nemački proizvodjač luksuznih kola BMW razmatra mogućnost osnivanja nove, četvrte po redu robne marke pored sadašnjih BMW, "Mini" i "Rols-Rojs".
Da bi to realizovao, BMW ne planira da preuzme kompaniju "Volvo" od američkog "Ford", piše privredni dnevnik "Frankfurter algemajne cajtung". List tvrdi da će se pitanje novog brenda naći pri vrhu dnevnog reda kada se uskoro bude razmatrala strategija kompanije.
Nemački magazin "Kapital" piše da će se plan razvoja BMW-a koncentrisati na povećanje produktivnosti, a da se pritom ne ukidaju radna mesta. Velika pažnja takodje će se posvetiti razvoju novih tehnologija kojima se smanjuje zagadjenje okoline, ističe magazin ne navodeći izvor.
Portparol kompanije odbio je da komentariše pisanje štampe, ali mediji navode da bi se o novoj strategiji BMW-a moglo razgovarati već na prvom sledećem sastanku odbora direktora kompanije, na osnovu plana kojeg će ponuditi direktor Norbert Rajthofer pre konferencije za štampu u Minhenu.
Grupacija BMW planira da lansira nekoliko novih modela, uključujcuhi "mini istejt", sportsko-terensko vozilo "mini" i manji "rols-rojs", kako bi se podstakla prodaja i obezbedila manja emisija štetnih gasova, piše "Kapital."
Magazin ističe da će te promene omogućiti da BMW proda 1,6 miliona kola do 2009, godinu dana ranije nego što je bilo predvidjeno.
BMW je lane isporučio rekordnih 1,37 miliona kola, a cilj je da se ove godine proda 1,4 miliona. Taj plan je, medjutim, ugrožen zbog skoka cena sirovina, rasta evra u odnosu na dolar i jen i troškova razvoja "zelenih" vozila.
(Tanjug)
Da bi to realizovao, BMW ne planira da preuzme kompaniju "Volvo" od američkog "Ford", piše privredni dnevnik "Frankfurter algemajne cajtung". List tvrdi da će se pitanje novog brenda naći pri vrhu dnevnog reda kada se uskoro bude razmatrala strategija kompanije.
Nemački magazin "Kapital" piše da će se plan razvoja BMW-a koncentrisati na povećanje produktivnosti, a da se pritom ne ukidaju radna mesta. Velika pažnja takodje će se posvetiti razvoju novih tehnologija kojima se smanjuje zagadjenje okoline, ističe magazin ne navodeći izvor.
Portparol kompanije odbio je da komentariše pisanje štampe, ali mediji navode da bi se o novoj strategiji BMW-a moglo razgovarati već na prvom sledećem sastanku odbora direktora kompanije, na osnovu plana kojeg će ponuditi direktor Norbert Rajthofer pre konferencije za štampu u Minhenu.
Grupacija BMW planira da lansira nekoliko novih modela, uključujcuhi "mini istejt", sportsko-terensko vozilo "mini" i manji "rols-rojs", kako bi se podstakla prodaja i obezbedila manja emisija štetnih gasova, piše "Kapital."
Magazin ističe da će te promene omogućiti da BMW proda 1,6 miliona kola do 2009, godinu dana ranije nego što je bilo predvidjeno.
BMW je lane isporučio rekordnih 1,37 miliona kola, a cilj je da se ove godine proda 1,4 miliona. Taj plan je, medjutim, ugrožen zbog skoka cena sirovina, rasta evra u odnosu na dolar i jen i troškova razvoja "zelenih" vozila.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.